دولت مسئول اصلاح ساختار اجرایی معیوب کشور است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آقای روحانی در فرمایشات اخیر خود از ساختار اجرایی معیوب کشور انتقاد کرده است در حالی که ساختار اجرایی را دولت و رییس جمهور باید اصلاح کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، قلی‌الله قلی‌زاده امروز سه شنبه-۱۱ دیماه- در تذکر شفاهی خود خاطرنشان کرد: متأسفانه در فضای فعلی برخی ناامیدانه صحبت می‌کنند و می‌گویند کمبودهایی وجود داشته و امور ناقص است در حالی که باید امیدوارانه و مثبت صحبت شود تا جو حاکم بر کشور ناامیدانه نشود.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه دیواری کوتاهتر از فرهنگیان و معلمان پیدا نشده در حالی که این قشر ستون اصلی کشور برای هدایت جامعه هستند از این رو باید رفاه و معیشت آنها تأمین شود.

قلی‌زاده در ادامه با اشاره به حوادث طبیعی پی در پی و خشکسالی که باعث خسارت به کشاورزان شده است، عنوان کرد: متأسفانه بانک‌ها به این موضوع توجه ندارند و با کشاورزان مدارا نمی‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حدود ۱۷۰ نفر از نمایندگان نامه‌ای را امضا کرده و از بانک مرکزی و سایر بانک‌های عامل به خصوص بانک کشاورزی خواسته‌ایم تا نسبت به استمهال وام کشاورزان تا حدود دو سال اقدام کنند.

کد خبر 363250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.