تغییر مسیر قربانی از ذوب آهن به سپاهان؟

در حالی که طبق اطلاعیه باشگاه ذوب آهن، علی قربانی در ابتدای فصل در لیست این باشگاه بود و سبزپوشان در نقل و انتقالات زمستانی دیگر پیگیر جذب وی نبودند، حالا براساس نوشته یکی از سایت ها وی به زودی راهی سپاهان می‌شود.

به گزارش ایمنا، ذوب آهن دو روز پیش در اطلاعیه ای شایعات اخیر در مورد عزم این باشگاه برای جذب قوچان نژاد و قربانی را تکذیب کرد و البته اذعان داشت که اول فصل به دنبال علی قربانی مهاجم سابق استقلال بوده است. چندی پیش در تماس علی منصوریان با این بازیکن وضعیت وی مورد ارزیابی قرار گرفت و قربانی نیز اعلام کرد در حال حاضر یا در لیگ اسلواکی می ماند یا شاید به باشگاهی دیگر برود و تاکید کرد در فرصتی دیگر شاگرد علی منصور خواهد شد.

اما دیروز سایت ورزش سه در خبری از توافق اولیه قربانی با سپاهان خبر داد و نوشت: خرید یکی مهاجم هدف که بتواند جایگزین مناسبی برای کی روش استنلی در روزهای مصدومیت و محرومیت این بازیکن باشد و همچنین در بازی هایی که طلایی پوشان می خواهند قدرت تهاجمی خود را افزایش دهند و با دو مهاجم هدف به دروازه حریف حمله کنند، از اهمیت بسیاری برای قلعه نویی برخوردار است. برای حل این مشکلات، مذاکرات باشگاه سپاهان برای جذب علی قربانی، مهاجم فصل گذشته استقلال تهران آغاز شده و این بازیکن که تطابق خوبی با ویژگی های مورد نظر امیرقلعه نویی دارد، می تواند به عنوان گزینه اصلی سپاهانی ها در این پست به عنوان خرید جدید معرفی شود.

باید دید این توافق در نهایت انجام می شود و یا اینکه قربانی در لیگ اسلواکی ماندگار خواهد بود.

کد خبر 363238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.