قیمت قوچان نژاد وحشتناک بالا رفته است/ ذوب آهن پول خرید ندارد

هر چند باشگاه ذوب آهن در اطلاعیه ای اعلام کرد برنامه ای برای خرید رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ندارد، اما شواهد کاملا نشانگر آن است که با توجه به قیمت های سرسام آوری که برای این بازیکن برآورد می شود، سبزپوشان حتی در صورت تمایل پول خرید وی را در این شرایط مالی نمی توانند تهیه کنند.

به گزارش ایمنا، مدیر برنامه‌های گوچی چند روز پیش درباره مشتریان ایرانی این بازیکن  به خبرنگاران گفت: وضعیت قوچان‌نژاد بعد از بررسی همه جوانب مشخص و تصمیم گیری می‌شود. باشگاه های تراکتور و پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن قوچان‌نژاد شده اند، مذاکره هم صورت گرفته ولی در حد اولیه بوده است. می‌توانم بگویم علاوه بر پرسپولیس و تراکتور دو تیم دیگر ایرانی(استقلال و احتمالا ذوب آهن) خواهان قوچان‌نژاد هستند. آنها هم در حد پیشنهاد اولیه صحبت‌هایی با ما داشته اند.

فاضلی درباره اینکه احتمال آمدن قوچان‌نژاد به لیگ ایران تا چه اندازه است و در این شرایط امکان جدایی وی از تیم قبرسی به چه شکلی خواهد بود گفت: می‌توانم بگویم برای اولین بار به بازی در ایران فکر می کنیم و در حال بررسی آن هستیم. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. فعلا قویا می‌گویم هیچ تصمیمی گرفته نشده و در حال ارزیابی شرایط و پیشنهادات هستیم. حتی جدایی قوچان‌نژاد از تیم قبرسی هم قطعی نیست. این بازیکن یک فصل و نیم دیگر با تیمش قرارداد دارد و باید همه جوانب را بررسی کرد.

وی تاکید کرد:  زمانی صحبت می کنم که انتقالی به پایان رسیده باشد. عادت ندارم روی پیشنهادات صحبت کنم.

به گزارش ایمنا، چندی پیش هم یکی از مدیران پرسپولیس خبر از تمایل باشگاه های ذوب آهن و تراکتور در کنار پرسپولیس برای جذب قوچان نژاد داده بود که ذوبی ها این موضوع را تکذیب کردند، اما شنیده ها حکایت از آن دارد که علی منصور که در فقر داشتن مهاجم شش دانگ به سر می برد نیم نگاهی به جذب گوچی داشته، اما وقتی از لحاظ مالی پرسپولیسی های پولدار دستشان به مهاجم سابق تیم ملی نرسیده و مشتری پولدارتری مثل زنوزی در ایران برای او وجود دارد، ذوب آهنی که در شرایط مالی نامناسبی هستند و ابتدای فصل برای در آمدزایی تبریزی را فروختند، کلا تمایل شان را ادامه ندادند و بی خیال جذب بازیکنی شدند که با بازارگرمی های اخیر قیمتش به طرز وحشتناکی در حال بالارفتن است.

کد خبر 363236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.