ماموریت اصلی ارتش کار اقتصادی نیست

جانشین فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رییس بنیاد تعاون آجا گفت: ماموریت اصلی ارتش کار اقتصادی نیست اما ماموریت های فرعی مان را درست تشخیص داده‌ایم.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سرتیپ رضا خرم طوسی صبح امروز -۱۱ دی ماه- در آیین واگذاری واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار (پروژه شهید کشوری اصفهان)، اظهار کرد: خیلی از بزرگان و صاحب نامان کشور اکنون خوابیده‌اند اما به تلاش ارتش، شهرداری و شورای شهر که همکاری و هم افزایی کردند، این پروژه در اصفهان به سرانجام رسید.

وی گفت: امروز نیاز به حرکت‌هایی همچون شهید کشوری‌ها داریم، در شرایط کنونی جامعه تحت تاثیر اضطراب‌های اقتصادی موجود در کشور نمی‌توانیم پاسخگوی ملت باشیم، ما ناگزیریم که در این شرایط در سه شیفت کار کنیم.

مشاورعالی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با توکل به خدا و بکارگیری نیروهای کار بلد و پای کار و برنامه‌ریزی صحیح، این پروژه به سرانجام رسید.

امیر خرم طوسی یادآور شد: در گذشته برای این پروژه تلاش‌های فروانی انجام شد که متاسفانه به دلایل مختلف به سرانجام نرسید اما با حمایت های امیر سرلشگر موسوی، نگرش جدیدی در ارائه کار جهادی، تغییر مشاور مادر و حذف برخی از ساختارهای دست و پاگیر، حمایت عالی و تامین به موقع منابع موجب تحول چشمگیر در پیشرفت فیزیکی پروژه و احیای همه جانبه فعالیت‌های عمرانی در پروژه و ساخت و ساز در سه شیفت کاری و پیشرفت فیزیکی حدود چهار درصد در ماه انجام شد، آن هم در شرایطی که در کل کشور رکود بی سابقه ای در پروژه های عمرانی وجود داشت.

وی با بیان اینکه امسال شاهد بودیم که کار چند ساله را نیز می‌توان چند ماهه به ثمر رساند، گفت: دستیابی به خط پایان این پروژه تا سال آینده دور از انتظار نیست.

کد خبر 363233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.