پای اپلیکیشن‌ها به باغ رضوان باز می‌شود

اپلیکیشن خدماتی سازمان آرامستان‌ها ( ویژه تلفن‌های همراه) شامل خدمات متنوعی است که شهروندان می‌توانند با نصب آن از خدمات منحصربه فرد آن بهره‌مند شوند.

به گزارش ایمنا، این اپلیکیشن با هدف کمک به مردم برای بهره‌مندی از خدمات بیشتر، از طریق صرفه جویی در وقت، تسریع و تسهیل در انجام امور متوفیان راه اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان در این باره گفت: شهروندان می‌توانند با نصب این اپلیکشن، مزار متوفیان خود را همراه با عکس و زندگینامه آن‌ها جستجو و حتی در نقشه، قبور مدنظر خود را مسیریابی کنند که این مسیریابی از طریق اپلیکیشن سبب دسترسی سریع مردم به قبور، جلوگیری از ترافیک و اتلاف وقت می‌شود.

سید رضا جعفریان با بیان اینکه ثبت سفارش خدمات مجالس ترحیم و درخواست مداحان و قاریان از امکانات این نرم افزار است، ادامه داد: مردم در این اپلیکیشن به راحتی به تاریخچه آرامستان باغ رضوان و نقشه آرامستان دسترسی دارند؛ همچنین شهروندان از طریق این اپلیکیشن می‌توانند با مشاهیر مدفون در آرامستان باغ رضوان و زندگینامه آنها آشنا شوند و محل دفن آن‌ها را به طور دقیق مسیریابی کنند.

وی اضافه کرد:به منظور سهولت مردم برای زیارت اهل قبور در این اپلیکیشن، زیارت اهل قبور، ادعیه، مناجات و آشنائی با آداب زیارت تعبیه شده است؛ از دیگر مزایای این اپلیکیشن این است که مردم به راحتی می توانند اخبار آرامستان باغ رضوان را در اپلیکیشن مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نه چندان دور، امکانات دیگری برای خدمات رسانی بهتر به مردم  از جمله درخواست اعزام خودرو حمل متوفی، امکان پیش خرید حفره، اطلاع از زمان برگزاری مجالس ترحیم متوفیان، امکان ارسال نتایج جستجوی متوفیان از طریق پیامک و سفارش خدمات پس از دفن به این اپلیکیشن افزوده می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان و یا کافه بازار، اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کنند و از خدمات آن بهره ببرند.

کد خبر 363206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.