باشگاه‌های بزرگ فوتبال دشمنان زیادی دارند/ تمرکزمان روی لیگ است

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از آنجایی که سپاهان هم گذشته پر افتخاری داشته و هم پتانسیل خیلی خوبی برای موفقیت در آینده چه در فوتبال ایران و چه در فوتبال آسیا دارد پس نباید انتظار داشته باشیم از تیررس این دشمنی‌ها خارج باشد.

سعید الهویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط تیم، اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم که تیم در نیم‌فصل نخست توانست شرایط خوبی را به‌دست آورد و باشگاه سپاهان توانست خود را از شرایط نامطلوبی که طی دو فصل گذشته در آن قرار داشت نجات دهد. این شخصیت و پرستیژ تیم را مدیون بخش فنی، مدیریت، بازیکنان و خصوصاً هواداران و همچنین اصحاب رسانه در شهر اصفهان هستیم و از همه آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط نیم‌فصل دوم بسیار سخت خواهد بود و رقبای سنگینی را پیش روی خود داریم، ادامه داد: طبیعتاً در نیم‌فصل دوم سعی می‌کنیم روند خوب خود را ادامه دهیم؛ با توجه به اتفاقاتی که تا الان در بازار نقل و انتقالات شاهد آن هستیم، فکر می‌کنم رقبا به خوبی توانسته‌اند تجدید قوا کنند و طبیعتاً ما هم باید تیم را به سطحی برسانیم که در پایان لیگ جایگاه خوبی مانند نیم‌فصل نخست برای سپاهان به ارمغان آوریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد جنگ سپاهان در خارج از زمین با خیلی از مسائل از قبیل داوری و فشار رسانه‌ها، تصریح کرد: همیشه مجموعه‌ها و باشگاه‌های بزرگ در فوتبال دشمنان زیادی دارند؛ این دشمنی‌ها شاید ناشی از موفقیت‌های تیم در گذشته و یا به‌خاطر پتانسیل‌های مجموعه برای موفقیت در آینده باشد؛

الهویی اضافه کرد: از آنجایی که سپاهان هم گذشته پر افتخاری داشته و هم پتانسیل خیلی خوبی برای موفقیت در آینده چه در فوتبال ایران و چه در فوتبال آسیا دارد پس نباید انتظار داشته باشیم از تیررس این دشمنی‌ها توسط افراد و یا مجموعه‌هایی که نمی‌خواهم از آن‌ها نام ببرم، خارج باشد.

وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت ما در نیم‌فصل نخست به‌خاطر اتحاد بین کادر فنی، بازیکنان، کادر مدیریتی، هواداران و اصحاب رسانه در شهر اصفهان است و افزایش این اتحاد و یک دلی طبیعتاً کمک خواهد کرد تا تهدیدهایی که در نیم‌فصل دوم برابرمان قرار می‌گیرد را از پیش‌رو برداریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد رقابت سپاهان در دو جبهه لیگ برتر و جام حذفی، تصریح کرد: مطمئناً شرایط سختی به‌وجود خواهد آمد و شاید کمی تمرکز بازیکنان را منحرف کند به همین دلیل قلعه‌نویی همیشه به بازیکنان تأکید می‌کند "تمرکز بازیکنان باید بر بازی‌های ما در لیگ معطوف باشد تا در زمان خودش به موضوع جام حذفی بپردازیم"؛ امیدواریم به دورنمای خوبی که برای لیگ و جام حذفی مدنظر داریم، برسیم.

کد خبر 363198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.