در فستیوال نونهالان باشگاه‌های برتر استان از فوتبال لذت ببرید

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن از برگزاری فستیوال تیم‌های نونهالان باشگاه‌های برتر استان توسط باشگاه ذوب آهن خبرداد.

مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ۹ باشگاه برتر استان اصفهان در فستیوال تیم‌های نونهالان باشگاه‌های برتر استان حضور دارند، اظهار کرد: هر یک از این باشگاه‌ها در رده‌های ۹ تا ۱۲ سال یک تیم برای حضور در این فستیوال معرفی می‌کنند که در رأس آن‌ها ذوب آهن و سپاهان را می‌توان نام برد. این فستیوال با حضور تیم‌هایی از باشگاه‌های، ذوب آهن، سپاهان، آینده‌سازان آبفا، نوژن، انقلاب، اکباتان، یاران، عقاب در مجموعه ورزشی استاد عاطف شفق ذوب آهن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هدف اصلی فستیوال تیم‌های نونهالان باشگاه‌های برتر استان، گفت: شعار فستیوال "از فوتبال لذت ببریم و محیطی شاد برای همه ایجاد کنیم" انتخاب شده است و در این فستیوال نتیجه برای تیم‌ها مهم نیست. امیدواریم با برگزاری این فستیوال بتوانیم اجتماعی، شاد بودن و کار تیمی را به نونهالان آموزش دهیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن گفت: فستیوال از ساعت ۱۰ صبح روز -جمعه ۱۴ دی‌ماه- با حضور مسئولان ارشد اصفهان، کادر فنی تیم‌های باشگاه، خانواده‌ها و هواداران ذوب آهن با رژه تیم‌های حاضر آغاز می‌شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: تمهیداتی اندیشیدیم تا در طول برگزاری مسابقه ، خانواده بازیکنان هم با شرکت در مسابقات و برنامه‌های فرهنگی سهمی در این شادی داشته باشند. توزیع کتاب فوتبال در خانه که از انتشارات باشگاه ذوب آهن است بین تمام شرکت‌کنندگان نیز از دیگر آیتم‌های این فستیوال است.

وی در خصوص مراسم اختتامیه فستیوال، اظهار کرد: در مراسم اختتامیه که ساعت ۱۶ روز جمعه برگزار می‌شود به تمامی شرکت‌کنندگان لوح حضور در فستیوال اهدا می‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن با دعوت از تمامی فوتبال‌دوستان، پیشکسوتان، هواداران و اصحاب رسانه در این فستیوال، افزود: حضور پرشور همگی شادی را در بین نونهالان دو چندان می‌کند.

کد خبر 363166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.