نگاه سازمان فاوا به آینده، مشارکت همه جانبه و پروژه محوری است

سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در آینده مدیریت در این سازمان بر اساس مشارکت همه جانبه همکاران و با رویکرد پروژه محوری انجام خواهد شد.

سیدحمیدرضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سازمان فاوا یک سازمان خاص است و  باید نگاهمان را نسبت به این سازمان تغییر دهیم، باید رابطه سازمان فاوا را با شهرداری و سازمان‌ها و شرکت‌ها ارتقاء دهیم و اگر نیازی به اصلاح امور داریم، انجام دهیم تا بتوانیم تاثیرگذاری خوبی در مجموعه داشته باشیم.

سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با تأکید بر مستند سازی و پیگیری امور اجرایی به منظور تحقق اهداف سازمانی، تصریح کرد: در آینده مدیریت در سازمان بر اساس مشارکت همه جانبه و با رویکرد پروژه محوری انجام خواهد شد.

وی اظهارامیدواری کرد: با این سیاست بتوانیم رضایت حوزه‌های مختلف شهرداری، شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهر و استان را کسب کرده و در نهایت رضایت خداوند را به دست آوریم.

ابطحی در پایان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و کمک تمامی کارکنان سازمان فاوا با محوریت خدمات‌رسانی به شهروندان، اقدامات موثری در شهرداری و شهر به منصه ظهور رسیده و رضایت حداکثری شهروندان در این زمینه کسب و در این راستا یک گام به جلو برداریم.

به گزارش ایمنا، شهردار اصفهان طی حکمی «سیدحمیدرضا ابطحی» را به سمت سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان منصوب کرد.

کد خبر 363163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.