۱۴ مجرم تحت تعقیب مراجع قضایی در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای سومین مرحله "طرح عملیاتی قاهر" و دستگیری ۱۴ مجرم تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار کرد: به دنبال اجرای تدابیر سردار فرماندهی انتظامی استان، به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی، "طرح عملیاتی رعد ۳" بامداد دیروز در نقاط آلوده شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به دستگیری ۱۴ مجرم تحت تعقیب مراجع قضایی افزود: با انجام کارهای تخصصی و شناسایی پاتوق های مواد مخدر، ۱۱ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و بیش از سه کیلوگرم انواع مواد مخدر در بسته های کوچک و آماده فروش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری ۲۱ سارق سابقه دار اظهار کرد: دو دستگاه موتورسیکلت و هفت دستگاه خودروی مسروقه نیز از سارقان کشف شد.

وی اضافه کرد: در طرح رعد سه تعداد ۱۸ معتاد متجاهر نیز از سطح معابر شهرستان جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شد.

سرهنگ یاردوستی با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس خاطرنشان کرد: اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی از اهداف جدی و در دستور کار مستمر پلیس می باشد و شهروندان عزیز هم می توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 363148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.