ادامه بارش‌ها در اصفهان/ غبارصبحگاهی اصفهان را دربرمی‌گیرد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی اواخر وقت امروز از استان خارج می‌شود و برای روز سه‌شنبه غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی، ناپایداری‌های جو تا اواسط وقت امروز بر  آسمان استان حاکم است، بر این اساس در برخی مناطق بارش پراکنده برف و باران نیز پیش‌بینی می‌شود.

 وی افزود: سامانه بارشی اواخر وقت امروز از مناطق شرقی استان خارج می‌شود و برای روز سه‌شنبه غبار صبحگاهی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: بیشترین میزان بارش برف در مناطق سمیرم و چادگان با ۱۲ و ۱۰ سانتی متر برف گزارش شده است. سیدان اضافه کرد: اواخر وقت روز چهارشنبه نیز موج ناپایداری استان را تحت تاثیر قرار می دهد و فعالیت این سامانه از مناطق غرب و جنوبی استان شروع می‌شود.

وی در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد و این روند همچنان ادامه دارد. بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۱ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به  سه درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

 کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

بارش های برف طی ۲۴ ساعت گذشته، در مناطق غرب و جنوب استان صورت گرفته است و بیشترین میزان این بارش از سمیرم با ۱۲ سانتی متر  و چادگان با ۱۰ سانتی متر گزارش شده است.

کد خبر 363127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.