بسترسازی برای توسعه ورزش‌های همگانی در اصفهان

رییس اداره مراکز و مجموعه‌های ورزشی شهرداری اصفهان گفت: هدف شهرداری اصفهان بسترسازی برای توسعه ورزش‌های همگانی است که در طول سال‌های اخیر با افزایش تعداد مجموعه‌های ورزشی محقق شده است.

احمد جعفرآقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در بیش از ۴۳ مجموعه ورزشی شهرداری اصفهان ارائه خدمت به شهروندان در بخش‌های آموزشی و استیجاری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: هدف شهرداری اصفهان بسترسازی برای توسعه ورزش‌های همگانی است که در طول سال ها با افزایش تعداد مجموعه های ورزشی محقق شده است.

رییس اداره مراکز و مجموعه‌های ورزشی شهرداری اصفهان افزود: سال آینده چند مجموعه ورزشی از جمله ورزشگاه «مادر و کودک» و «شهدای دستگرد» در راستای توسعه ورزش های همگانی در شهر اصفهان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه برای استفاده از کلاس‌های آموزشی در ورزشگاه‌های شهرداری اصفهان، شهروندان می‌توانند به صورت حضوری به ورزشگاه ها مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند، افزود: در شش مرکز ورزشی شهرداری اصفهان از جمله مجموعه‌های ورزشی ابرار، ابن‌سینا، شمس‌آباد، امین، کردآباد و قائمیه ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به  سایت www.eduesfahanfarhang.ir انجام می‌شود.

رییس اداره مراکز و مجموعه‌های ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: در بخش استیجاری متقاضیان می‌توانند به امور قراردادها مراجعه و سالن‌های ورزشی را به صورت تک جلسه‌ای یا مدت‌های بیشتر اجاره کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های ورزشی شهرداری اصفهان در ۳۹ رشته مختلف از جمله ورزش‌های رزمی (ووشو، کونگ فو، تکواندو و کاراته) ورزش‌های توپی شامل هندبال، بدمینتون، فوتسال ورشته‌های ایروبیک، ژیمناستیک و ورزش‌های کودکان ارائه خدمت می‌کند.

جعفرآقایی با بیان اینکه به طور معمول مجموعه های ورزشی شهرداری اصفهان هر روز از ساعت هشت صبح تا هفت بعدازظهر برای خانم‌ها و پس از آن تا ۱۰:۳۰شب ویژه آقایان فعال است، گفت: زمان فعالیت ورزشگاه‌های شهرداری اصفهان با توجه به شرایط مخاطبان، منطقه ورزشگاه و برخی دیگر از شرایط توسط مدیر ورزشگاه تعیین می‌شود.

کد خبر 363122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.