فراخوان مسابقه طراحی المان‌های سبز شهری تا ۱۵ بهمن‌ماه تمدید شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: مهلت شرکت در مسابقه طراحی المان‌های سبز شهری به منظور استقبال از نوروز ۹۸ با تاکید بر استفاده از گیاهان و با هدف دستیابی به ایده‌های خلاقانه تا ۱۵ بهمن‌ماه سال‌ جاری تمدید شد.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مشابه سال گذشته برای طراحی المان‌های سبز به صورت رویداد محور ویژه نوروز ۹۸ فراخوانی داده شده که آثار ارسالی باید دارای ویژگی‌هایی همچون خلاقیت، زیبایی، مسائل مطابق با هویت تاریخی و فرهنگی شهر باشد.

وی با بیان اینکه بر اساس مقررات در نظر گرفته شده، آثار ارسالی به هیچ عنوان نباید تکراری یا کپی برداری باشد، افزود: طرح ها می تواند در قالب ماکت یا یک پوستر در ابعاد ۵۰ در ۷۰  به صورت حضوری ارائه شود، اما طرح باید حتماً قابل اجرا بوده و هزینه ساخت مشخص باشد تا بتوانیم برای نوروز امسال برنامه‌ریزی کنیم.  

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: نحوه ارسال آثار به صورت حضوری و ارائه مدارک به دبیرخانه به نشانی خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع اداری امیرکبیر، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان است.

 وی تاکید کرد: داوران این مسابقه از اساتید دانشگاهی و هنرمندان صاحب نظر هستند و مهلت فراخوان که تا ۱۵ دی ماه بود، تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شده تا علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه فرصت کافی برای پیش‌بینی طرح داشته باشند.

مرتضایی‌نژاد با بیان اینکه جوایز ارزشمندی برای نفرات اول تا سوم مسابقه طراحی المان های سبز شهری در نظر گرفته شده است، گفت: جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقه نفر اول سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان همراه با لوح تقدیر است که طی مراسم ویژه‌ای، تقدیر از برگزیدگان انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق مراجعه به سایت www.isfahan.ir/parkha و یا تماس با شماره تلفن ۰۳۱۳۲۶۷۴۰۰۰ داخلی ۱۶۸ واحد طراحی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: بی صبرانه منتظر ارائه پیشنهادات سبز و زیبای شهروندان هستیم تا بتوانیم در شهر برای نوروز رویدادهای زیبا و المان‌های خاصی را ایجاد کنیم.

کد خبر 363111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.