بارش‌های سال جاری در شهرضا به ۳۹.۴ میلی‌متر رسیده است

شهرضا – رییس اداره هواشناسی شهرضا از کاهش شدید دمای هوا این شهرستان در دو روز آینده به دنبال ورود و فعالیت سامانه ناپایدار جوی خبر داد.

ستار سبزه‌علی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به بارش باران در شب گذشته در این شهرستان، تصریح کرد: مجموع بارش‌ها در این مدت ۴.۳ میلی‌متر است که با درنظر گرفتن مقادیر ثبت شده در ایستگاه‌های باران‌سنجی، اندکی بیش از این مقدار خواهد بود.

وی ادامه داد: با احتساب این مرحله از بارش‌ها، مجموع بارش سال زراعی جاری در این شهرستان به ۳۹.۴ میلیمتر می‌رسد که در مقایسه با میانگین بلندمدت، ۱۳ درصد کاهش داشته است.

رییس اداره هواشناسی شهرضا با بیان اینکه میزان بارش‌ در شهرستان در مدت مشابه در سال گذشته صفر بوده است، خاطرنشان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۴ و دو درجه سانتی‌گراد بوده است.

سبزه‌علی اضافه کرد: ناپایداری جوی تا اواخر وقت امروز (دوشنبه) هم ادامه دارد و در پایان روز و اوایل شب، بارندگی اندکی اتفاق می‌افتد و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز افت شدید دما تا منفی پنج درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشینه سرعت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷ کیلومتر بر ساعت بوده است، یادآور شد: با ورود سامانه ناپایدار جوی از اواخر وقت و شب پنجشنبه، بارش‌های دیگری در شهرستان اتفاق می‌افتد.

کد خبر 363101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.