نجات کارگر پس از۷ ساعت ماندن در چاه/راننده‌ای که تیرباران شد

خارج کردن کارگری بعد از هفت ساعت زنده از چاه، تیرباران شدن راننده کامیون در نقطه صفر مرزی در آبادان، مصدومیت شش دانش آموز در حادثه سقوط سرویس مدرسه از پل، و تیرباران راننده کامیون در نقطه صفر مرزی ازمهم‌ترین اخبار حوادث کشور طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه گرفتار شدن یک کارگر در چاه در ساعت ۱۲:۴۷ ظهر امروز به آدرس خیابان ستارخان، خیابان پاتریس‌لومبو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، اظهار کرد: محل حادثه یک مجتمع مسکونی بود که در بخشی از این مجتمع یک اتاقک ۱۲ متری وجود داشت و قرار بود در آینده در این اتاقک تجهیزات برقی نصب شود. در گوشه این اتاقک چاهی به عمق هشت متر حفر شده بود و کارگری در عمق این چاه مشغول حفاری بود که به دلیل سست بودن خاک، مقداری زیادی خاک تخریب و روی این کارگر ریخته شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، حدود دو متر خاک روی این کارگر ریخته شده بود و این کارگر در زیر خاک مدفون شده بود. آتش‌نشانان با احتیاط لازم اما با دقت و سرعت ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و همزمان عملیات خاک‌برداری آغاز شد و ادامه پیدا کرد و پس از ساعت‌ها تلاش بدون وقفه آتش‌نشانان دقایقی قبل خوشبختانه آتش‌نشانان موفق شدند این کارگر را که در حدود ۲۰ سال داشت و تبعه کشور افغانستان بود به طور معجزه‌آسایی در شرایطی که امید به زنده ماندن این فرد نبود، زنده از زیر خاک خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند البته این کارگر دچار مصدومیت‌هایی شده بود اما خوشبختانه زنده بود و سریعا تحویل عوامل اورژانس شد.

بنابراین گزارش، ساکنان محل از زنده خارج شدن کارگر پس از هفت ساعت از زیر خروارها خاک ابراز شادی کردند.

تیرباران یک مرد آبادانی در نقطه صفر مرزی

ماموران با حضور در صحنه جرم با جسد راننده کامیونی روبرو شدند که هدف ۳ گلوله مرگبار با تفنگ کلت کمری قرار گرفته بود.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که ۲ مرد موتور سوار در حالیکه صورتشان را با پارچه ای بسته بودند اقدام به تیراندازی به سمت راننده کامیون کرده و پس از قتل پا به فرار گذاشته‌اند.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه مشخص شد ۲ پسرعموی راننده کامیون پس از جنایت ناپدید شده اند و همین کافی بود تا ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان به ۲ پسر جوان مظنون و اقدامات اطلاعاتی و فنی را برای دستگیری ۲ مظنون پرونده آغاز کردند.

ردیابی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه شامگاه پنج شنبه ۶ دی ماه سال جاری کارآگاهان با اقدامات فنی موفق به شناسایی مخفیگاه ۲ مرد فراری شدند و در عملیاتی غافلگیرانه ۲ پسر عموی راننده کامیون در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تفنگ کلت کمری و موتورسیکلتی که با آن پای در صحنه جرم گذاشته بودند به دست آمد.

۲ مرد جوان که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشتند ادعا کردند به خاطر اختلاف قدیمی که با پسرعمویشان بر سر زمین و خانه بود تصمیم به قتل او گرفتیم و با در دست داشتن تفنگ پسرعموی‌ خود را که راننده کامیون بود به قتل رساندیم.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارند.

مصدومیت ۶ دانش آموز در سقوط سرویس مدرسه از پل

سرویس دانش آموزان روستایی بخش صومای برادوست ارومیه دچار حادثه شد.

حوالی ساعت هشت صبح امروز یک دستگاه سواری پراید با پنج دانش آموز که به عنوان سرویس مدرسه از آن استفاده می شد در حال حرکت در مسیر بود که در کیلومتر ۶۰ محور ارومیه ـ خوی روی پلی به ارتفاع بیش از یک متر به پایین سقوط

راننده پراید با همراه داشتن ۶ دانش آموز بیش از ظرفیت مجاز خودرو اقدام به سوار کردن دانش آموزان کرده بود که این یک تخلف است.

بررسی کارشناسان پلیس نشان داد که تخطی از سرعت مطمئنه سبب وقوع این حادثه شده است.

جزغاله شدن کودک ۱۲ ساله گلستانی با برق

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش از فوت کودک ۱۲ ساله بر اثر برق گرفتگی خبر داد.

سرهنگ علی تجری، گفت:نوجوان ۱۲ ساله‌ای برای گرفتن گنجشک از تیر برق در روستای میرزا پانگ در شهرستان گالیکش بالا رفته و دچار برق گرفتگی می‌شود.

تجری افزود: نوجوان بعد از برق گرفتگی از بالای تیر برق سقوط و در دم فوت کرد.

وی ادامه داد: بعد از اطلاع رسانی به اورژانس منطقه، به مرکز درمانی منتقل می‌شود که پزشک معالج هم نداشتن علائم حیاتی را تائید می‌کند.

پشت پرده مرگ آتشین زهرا عباسی ۱۶ ساله در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: دیگر سوزی زن جوان ۱۶ ساله اهل دیشموک تاکنون محرز نشده است.

زهرا عباسی زن ۱۶ ساله دیشموکی در تاریخ ۶ دی‌ماه ۹۷ به‌علت سوختگی جان خود را از دست داد.

چند روزی است در پی این خبر برخی از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به شایعاتی مبنی بر سوزانده شدن این زن جوان توسط مادرشوهرش دامن می‌زنند.

در این رسانه‌ها آمده پیش از وقوع این حادثه زن با مادر شوهر خود مشاجره داشته و پس از اتمام مشاجره مادر شوهر اقدام به دیگر سوزی زن جوان می‌کند.

سرهنگ جهان دیماز امروز یکشنبه درباره ماجرای سوزانده‌شدن عروس توسط مادر شوهرش اظهار کرد: تا این لحظه دلیل یا مدرکی مبنی بر دیگر سوزی عروس دیشموکی برای پلیس محرز نشده است. بنابراین تا این برهه زمانی از نظر پلیس کهگیلویه و بویراحمد این عروس ۱۶ ساله خودسوزی کرده است.

کد خبر 363081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.