«بوق‌ها» زبان رانندگان در خیابان‌های شهر

متأسفانه بیشتر رانندگان در سطح خیابان‌های شهر صحبت‌ها، خواسته‌ها و ناراحتی‌های خود را با استفاده از بوق مطرح می‎کنند، غافل از اینکه استفاده بیش از حد از این امکان در خودرو یا موتورسیلکت باعث بر هم زدن آرامش روانی شهروندان و افزایش آلودگی صوتی در شهر می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌یکشنبه ساعت۱۹- از سمت خیابان توحید وقتی وارد بلوار دانشگاه شوید تا میدان آزادی در ترافیک بسیار سنگینی گرفتار خواهید شد.

بر اساس این گزارش، خیابان شیخ‌مفید مسیر منتهی به خیابان شیخ‌صدوق با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو شده است.

از سمت پل‌های غدیر به سمت خیابان آبشار دوم به دلیل انجام عملیات عمرانی مسیرهای عبور و مرور محدود شده است، از این رو پیشنهاد می‌شود رانندگان برای رسیدن به مقصد از مسیرهای موازی استفاده کنند.

خیابان عبدالرزاق مسیر حرکت به سمت زیرگذر میدان امام علی(ع) بسیار شلوغ است، مشابه این وضعیت را می‌توان در میدان قدس مسیر ورود به خیابان علامه مجلسی مشاهده کرد.

شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی به خصوص حوالی پل شهید خوسیانی ترافیک سنگینی دارد، در میدان ارتش به دلیل انجام عملیات عمرانی توسط شرکت آب و فاضلاب تردد خودروها به کُندی انجام می‌شود.

در مسیر غرب به شرق پل مطهری به دلیل تصادف دو دستگاه خودرو سواری ترافیک سنگینی ایجاد شده است، مسیر شرق به غرب بزرگراه صفه نیز از وجود خودروها اشباع شده است.

حجم انبوهی از خودروها، خیابان‌های مرکزی شهر از جمله باغ گلدسته، طیب، شمس آبادی و طالقانی را دچار ترافیک سنگین کرده است، البته اگر رانندگان بیشتر به قوانین احترام گذاشته و از پارک‌های دوبل خودداری می‌کردند، وضعیت اینگونه نبود.

در مسیر چهارراه شریعتی به سمت خیابان چهارباغ بالا ترافیک روان است، ولی از میدان آزادی به سمت خیابان سعادت آباد تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

کد خبر 363065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.