جلسات شوراهای اداری باید از روال ارائه گزارش کار خارج شود

برخوار - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: فرمانداری‌ها در برگزاری جلسه‌های شورای اداری به دنبال خروجی و نتیجه با هم اندیشی و همفکری باشند و شوراهای اداری باید از روال گزارش کار خارج شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حیدر قاسمی، در آیین تکریم و معارفه فرماندار برخوار اظهار کرد: فرمانداری ها حوزه اجرایی نیستند و مسئولیت هماهنگی، نظارت و هدایت شهرستان و اداره ها را بر عهده دارند و در دو حوزه انتخابات و شورای تامین مسئول اجرایی هستند.

وی افزود: فرمانداران در حوزه مسئولیت خود باید با دقت، هوشیاری و شناخت دقیق از توان و ظرفیت مناطق کار کنند و برای کارآمدی بیشتر دستگاه ها و مسئولان برای خدمت به مردم گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: فرمانداری‌ها در برگزاری جلسه‌های شورای اداری به دنبال خروجی و نتیجه با هم اندیشی و همفکری باشند و شوراهای اداری باید از روال گزارش کار خارج شود.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: بصیرت و میثاق باید همراه با باور و اعتقاد، شناخت، حرکت و تلاش باشد تا بتوان بهتر به مردم خدمت کرد.

به گزارش ایمنا، در این آیین عبدالله بنهری به عنوان سرپرست فرمانداری برخوار منصوب و از خدمات پنج ماهه محمد حسن قمی تجلیل شد.

کد خبر 363058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.