نویسندگان از ارکان قدرت هر کشور هستند

شهرضا – نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: دشمنان با استفاده از ابزار الکترونیک و فضای مجازی، شبهات زیادی را ترویج و با بی‌اهمیت جلوه دادن زمان، قصد دارند از رشد علمی و صنعتی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام علی نوری در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی با بیان اینکه بصیرت باعث ناکامی دشمنان در اجرای دسیسه‌ها می‌شود، اظهار کرد: یک انسان انقلابی با بصیرت، دشمن شناس، موقعیت شناس و در عمل به وظیفه دقیق و سنجیده است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه مهمترین رکن و عامل وحدت در نظام اسلامی است، تأکید کرد: همه افراد وظیفه دارند با بصیرت افزایی از مواضع ولایت دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص)، خاطرنشان کرد: انسان مؤمن که بصیرت هم یکی از ویژگی‌های او است، چراغی روشن برای هدایت دیگران است و خود او هم با تکیه بر بصیرت الهی گمراه نمی‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از نویسندگان و صاحبان قلم، یادآور شد: پیامبر اسلام(ص) از نویسندگان، مجاهدان و صنعتگران به عنوان ارکان قدرت هر جامعه یاد کرده‌ است.

حجت‌الاسلام نوری تقویت قدرت نظامی و اقتصادی را زمینه‌ساز اقتدار هر کشور در عرصه بین‌المللی دانست و افزود: در حکومت اسلامی زمینه آرامش افراد با توسل به خداوند فراهم شده است، پس باید از همه زمینه‌های ایجاد شده برای تقویت مبانی قدرت کشور و خدمت به مردم استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا اظهار کرد: در حال حاضر کودکان و نوجوانان کشور بیش از ۴۰ میلیارد ساعت از زمان خود را صرف بازی‌های رایانه‌ای و گشت و گذارهای اینترنتی می‌کنند در حالی که کسب مدرک کارشناسی، تنها به دو هزار و ۸۰۰ ساعت زمان نیاز دارد بنابراین اتلاف بیهوده وقت از مهمترین آسیب‌های فضای مجازی است.

وی با اشاره به توسعه فضای مجازی ادامه داد: دشمنان با استفاده از ابزار الکترونیک و فضای مجازی، شبهات زیادی را ترویج و با بی‌اهمیت جلوه دادن زمان، قصد دارند از رشد علمی و صنعتی جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام نوری تأکید کرد: دقت در تحولات جهانی نشان می‌دهد که ضرورت حفظ و ارتقاء بصیرت، تنها محدود به ۹ دی‌ماه نیست و در هر زمان و هر موقعیت به آن نیاز است.

وی کسب تقوای الهی، انس با قرآن، تفکر و تدبر، مطالعه تاریخ، هم‌نشینی با علما و اخلاص در عمل را از ویژگی‌های انسان‌های با بصیرت دانست و افزود: دشمن از کوچک‌ترین غفلت ما استفاده و بزرگترین ضربات را وارد می‌کند بنابراین باید هوشیار و موقعیت‌شناس باشیم.

کد خبر 363019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.