بازارهای روز شهرداری تا پایان سال نوسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در صدد هستیم تا قبل از نوروز ۹۸ با پوست‌اندازی و ایجاد تغییر در فضای بازارهای روز شهرداری اصفهان، در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم گام برداریم.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان، اداره کردن بازارهای روز است که در سطح شهرستان اصفهان دایر شده و شامل ۱۴ فروشگاه بازار روز کوثر، بازارگل و گیاه و بازار گیاهان دارویی است.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی‌های سازمان در نظر داریم فضای بازارهای تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان را از نظر خدمت‌رسانی به مردم در بُعد فیزیکی و آموزشی تغییراتی بدهیم تا بتوانیم خدمت‌رسانی مناسب‌تری به مردم داشته باشیم؛ در این راستا بازارگل و گیاه همدانیان را تغییر ساختار داده و فضای فیزیکی آن را مناسب‌تر کردیم تا مردم به راحتی بتوانند مایحتاج خود را در این بازار تهیه کنند.

وی از بازسازی و نوسازی بازارهای کوثر شماره شش، هشت و ۱۲ خبر داد و گفت: روند بازسازی و نوسازی برای سایر بازارهای روز کوثر نیز ادامه خواهد داشت تا بتوانیم قبل از پایان سال‌جاری تمام بازارها را در یک برنامه زمان بندی شده بازسازی کامل کنیم.

مجیری با بیان اینکه بازارهای روز کوثر تا حدودی به تعمیرات اساسی در خصوص سیستم‌های گرمایش، سرمایش، نور و غرفه‌های ارائه محصولات در بازارها نیاز دارد، ادامه داد: در این بازارها کیفیت کالاها باید در حد اعلا باشد، از این رو بازرسان سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان روزانه به این بازارها سرکشی دارند تا خدمت رسانی به نحو مطلوب انجام شود.

کد خبر 363016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.