اتاق فکر فتنه اقتصادی در خارج از کشور است

نطنز- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دشمن در فتنه اقتصادی که به مراتب گسترده‌تر و وسیع‌تر از فتنه‌های قبلی است سعی دارد تا مردم را تسلیم جبهه استعمار کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بادرود اظهار کرد: امروز فتنه سیاسی ۸۸ ادامه دارد و فتنه گران همان مشی و اراده قبلی را همچنان ادامه داده‌اند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن در فتنه اقتصادی که به مراتب گسترده تر و وسیع‌تر از فتنه‌های قبلی است سعی دارد تا مردم را تسلیم جبهه استعمار کند.

وی خاطرنشان کرد: اتاق فکر فتنه اقتصادی در خارج است، اما دشمنان داخلی آن را پیگیری می کنند تا جام زهر را بنوشانند.

حاجی دلیگانی گفت: در فتنه اقتصادی دشمن، آمریکا و اروپا هر کدام نقشی بر عهده دارند، اما هدف آنان تسلیم کردن مردم ایران و سپس براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه القای "بهار داغ در ۱۳ اردیبهشت ۹۸" یکی دیگر از اهداف دشمن است، عنوان کرد: انگلیسی ها تلاش می کنند تا درون نظام را از محتوای دینی و ارزشی خالی کنند.

نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با عناصر نفوذی برخورد کرد، اضافه کرد: افرادی که نفوذی هستند تنها وسیله ارتباطی آنان الکترونیکی و دیجیتالی نیست، در تفکر نفوذی‌ها نظام، انقلاب، شهدا و... جایی ندارد البته افرادی بی‌اخلاق و بی‌اعتنا که صاحب منصب می شوند نیز از عناصر نفوذی هستند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور افزود: ۷۰ درصد نقدینگی کشور در جیب یک درصد مردم کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یک درصد جمعیت جهان را داریم اما هفت درصد منابع و ذخایر دنیا در کشور ایران قرار گرفته که اگر از آن استفاده کنیم تمام مشکلات اقتصادی رفع می شود.

کد خبر 363013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.