سامانه موجود کارت بلیت اصفهان تغییر یابد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تغییر سیستم موجود کارت بلیت اتوبوسرانی اصفهان با توجه به درخواست مسئولان این سازمان امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک زادروز حضرت عیسی مسیح(ع) اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان از پنج سال گذشته تا کنون خواستار تغییر سیستم موجود کارت بلیت و AVL شده است زیرا سالانه باید حدود سه میلیارد تومان برای پشتیبانی و تعمیرات و نگهداری این سیستم هزینه کند.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، این سیستم کارایی مشخص ندارد، افزود: رفع مشکلات موجود با جایگزینی سیستم جدید به جای سیستم کنونی امکانپذیر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همچنین باید توجه داشت که تخلیه تراکنش‌های مالی اتوبوسرانی که تنها منبع درآمدی این شرکت است همواره با مشکل مواجه و علاوه بر تحمیل ضرر مالی باعث به هم ریختگی ثبت آمار مسافران اتوبوس شده است.

وی ادامه داد: ضروری است که امور مشارکت‌ها و سرمایه گذاری شهرداری و سازمان فاوا این معضل را بررسی و به فراخوان بگذارد تا مشکلات موجود در این بخش نیز مرتفع شود.

کد خبر 363008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.