رعایت استانداردهای ایمنی در اماکن تفریحی اصفهان ضروری است

رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رعایت استانداردهای ایمنی در مراکز تفریحی شهر اصفهان امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور پیش از ظهر امروز در بخش تذکرات شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک سال نو میلادی و با ابراز تاسف از وقوع حوادث اخیر از جمله آتش سوزی در پیش دبستانی در زاهدان و واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات تهران اظهار کرد: امروزه فاصله یک حادثه تا حادثه تاسف بر انگیز دیگری بسیار کم است و ما به راحتی از موضوع مرگ هموطنان خود عبور می‌کنیم.

وی وقوع این گونه حوادث را ناشی از نبود نظارت و بازرسی‌های دوره‌ای، غفلت متصدیان، بی‌توجهی به عمر مفید وسایل مورد استفاده و رعایت نکردن استانداردهای ایمنی دانست و افزود: باید توجه داشت که در  شهر اصفهان نیز مواردی وجود دارد که اگر استاندارد و الزامات آن رعایت نشود منجر به حوادثی می‌شود که تمام اقدامات مثبت صورت گرفته را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: باید نظارت بیشتری بر مراکز بازی و تفریحی و استانداردسازی وسایل مورد استفاده در این بخش‌ها انجام دهیم تا کمتر شاهد حوادث دردناک باشیم.

کد خبر 363005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.