پیش بینی ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه‎‌ مشارکتی برای سال ۹۸

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس آمارها، پروژه‌های مشارکتی سال ۹۸ در مناطق ۱۵ گانه شناسایی و برآورد قیمت شده است که در مجموع ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه توسط مناطق از محل پروژه‌های مشارکتی تامین می‎شود.

شهرام رییسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان مبتنی بر قراردادهای مشارکتی است و این عدد ناشی از قرار دادهای مستقیم است که شهرداری با بخش خصوصی برای رونق صنعت ساختمان بر اساس ساختارهای مشارکتی منعقد می‌کند.

وی تاکید کرد: فعالیت سازمان سرمایه‌گذاری در چارچوب قواعد و قوانینی است که شورای عالی سرمایه‌گذاری مصوب می‌کند و رسالت شهرداری‌ها این است که در حوزه مشارکت فعالیت داشته باشد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های مشارکتی این سازمان اظهار کرد: طی روزهای آینده نخستین سالن سینمای مشارکتی در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم احداث چند قطعه زمین ورزشی را با همکاری بخش خصوصی به سرانجام برسانیم تا برای شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان، فضاهای مفرح در شهر ایجاد کنیم.

رییسی گفت: در سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان فعالیت‌ها مبتنی بر شفاف سازی، انتقال و انتشار آزاد اطلاعات همچنین تعیین مسیر مشخص برای اعلام فراخوان‌های مشارکتی است.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم بتوانیم طیف افرادی را که با سازمان سرمایه‌گذاری آشنا شده و تمایل به مشارکت دارند متنوع و گسترده کنیم و اطلاع‌رسانی‌های خوبی انجام دهیم، افزود: مسیر مشارکت بر اساس آورده‌ها باید یک روند شفاف و بر اساس دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های رایج کشور باشد که ما توانستیم در این مرحله اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: معمولاً هر پروژه‌ای که از سوی سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در قالب مشارکت به سازمان سرمایه‌گذاری ارجاع می‌شود، در قالب فراخوان و در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و دسترسی آزاد به اطلاعات بر روی سایت سازمان بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به مشارکت و سرمایه‌گذاری می‌توانند این موارد را در سایت سازمان جست وجو کنند.

کد خبر 362991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.