۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
المان ورودی شرق احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با احداث پنج پل غیرهمسطح کنار کارخانه قند، یک المان بسیار زیبا در ورودی شرق اصفهان به طور همزمان اجرا می‌شود.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای پروژه احداث پنج پل غیرهمسطح جنب کارخانه قند، یکی از ضروریات این منطقه و یکی از تقاطع‌های مهم و بزرگ حلقه حفاظتی شهر است و به لحاظ اینکه در ورودی شرق اصفهان قرار دارد، تاثیر زیادی در افزایش ایمنی، رفع و کاهش تصادفات جاده‌ای و همچنین زیبایی چشم انداز و منظر ورودی شهر تاریخی اصفهان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تقاطع غیرهمسطح کارخانه قند اصفهان در قالب پنج پل در چهار سطح اجرا می‌شود که هزینه اجرایی آن طبق برآورد سال‌جاری حدود ۸۰۰ میلیارد ریال و هزینه آزادسازی آن نیز اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به مشخصات فنی پروژه تقاطع غیرهمسطح کارخانه قند اصفهان تصریح کرد: طول پل شماره یک ۴۹۵ متر، طول پل‌های دو، سه و چهار ۵۰۰ متر و پل پنجم ۱۳۰ متر است، ارتفاع آن نیز از ۱۴ متر تا منهای هفت متر پیش‌بینی شده که در چهار سطح اجرا می‌شود.

قاسمی ادامه داد: طرح احداث تقاطع غیرهمسطح کارخانه قند اصفهان از چند سال پیش تصویب شده بود و متاسفانه به لحاظ مسائل و مشکلات عدیده‌ای که به وجود آمده همچون مذاکرات و نشست‌های متعدد با کارخانه قند، موارد مربوط به آزادسازی املاک در مسیر پروژه و... اجرایی نشد.

وی افزود: تلاش شهرداری بر این است تمامی نقاط شهر از پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای برخوردار باشد چراکه در شریط فعلی اقتصادی، برداشتن گام‌های اساسی کار دشواری است و لذا برای دستیابی به این مهم مشارکت مردم و همدلی و همراهی تمامی دستگاه‌ها در راستای توسعه شهر مورد نیاز است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به دنبال انتفاع از اجرای پروژه‌ها نیستیم بلکه به دنبال ارتقاء تعاملات اجتماعی مردم هستیم و امیدواریم اجرای این پروژه بزرگ نیز در موعد مقرر و یا حتی زودتر به بهره‌برداری رسیده و خروجی بسیار خوبی برای شهر به وجود آید.

کد خبر 362978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.