لوژ سواری به جای تیوب‌سواری

عضو هیئت مدیره مجموعه تفریحی پیست اسکی فریدون‌ شهر گفت: پیشنهاد ما برای جایگزینی تیوب سواری، سورتمه یا لوژ است که به دلیل داشتن فرمان و ترمز، قابل کنترل و قیمت کرایه آن نیز از تیوب مناسب‌تر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هر ساله در فصل سرما و زمستان تیوب سواری در پیست‌های اسکی به معضلی تبدیل می‌شود و هیجان برف بازی کسانی را که آموزش اسکی ندیده‌اند به سمت تیوب‌های مرگ‌بار می‌کشد. تیوب‌هایی که گاهی برای چند لحظه هیجان، آسیب‌های جبران ناپذیری به بار می‌آورند.

حسین میرمعنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آسیب‌های تیوب سواری اظهار کرد: در این چندین سالی که پیست فریدون‌شهر افتتاح شده تمام آسیب‌ها به واسطه تیوب سواری به افراد وارد شده است. تیوب ترمز و فرمان ندارد و به همین دلیل کسی که روی آن نشسته صرفا یک سرنشین است و هیچ کنترلی برآن ندارد. ضمن اینکه تیوب سواری هم برای تماشاچیان و هم برای سوارشدگان خطرساز و خطرآفرین است.

عضو هیئت مدیره مجموعه تفریحی پیست اسکی فریدون شهر ادامه داد: بر اساس آمار اعلامی از اورژانس ۹۹ درصد آسیب‌های وارد شده در محدوده پیست به دلیل تیوب سواری است. در تمام محدوده پیست و مسیر منتهی به پیست و حتی در شهر بر ممنوعیت تیوب سواری تاکید شده است ولی افراد باز هم یا با تیوب‌های خود و یا با کرایه تیوب در مسیر به این فعالیت خطرناک می‌پردازند.

وی لوژ سواری را به عنوان جایگزینی برای تیوب معرفی کرد و گفت: ما برای جایگزینی تیوب سواری، سورتمه سواری و یا لوژ سواری را پیشنهاد می دهیم که فرمان و ترمز دارند، قابل کنترل هستند و قیمت کرایه آن نیز از تیوب مناسب‌تر است. همچنین به کسانی که تیوب کرایه می‌دهند هم تاکید کرده‌ایم که به هیچ عنوان تیوب کرایه ندهند و تمام مسئولیت آن نیز با صاحب تیوب است.

کد خبر 362933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.