حکم سرپرست هیئت فوتبال شهرستان اصفهان صادر شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: با توجه به ابلاغ قانون منع به کار گیری بازنشستگان، برای هیئت فوتبال شهرستان اصفهان سرپرست تعیین شده تا در زمان مناسب رییس این هئیت معرفی شود.

مجید رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رؤسای برخی از هیئت های ورزشی شهرستان اصفهان مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شدند که در مراسمی از آن ها تجلیل و از زحماتشان قدردانی شد.

وی افزود: برای هیئت هایی که روسای بازنشسته داشته اند سرپرست مشخص شده و با بررسی هایی که انجام خواهیم داد روسای جدید این هیئت ها را معرفی می کنیم.

 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان با اشاره به شرایط هیئت فوتبال شهرستان اصفهان تاکید کرد: رضا دهقان سال ها به عنوان رییس این هیئت و پیش از آن هم به عنوان داور و یک ورزشکار به ورزش اصفهان خدمت کرده که زحمات ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست. با توجه به بازنشسته بودن دهقان برای هیئت فوتبال شهرستان سرپرست انتخاب کردیم و ابلاغ سرپرستی این هیئت به نام جعفر جعفری صادر شد.

رحیم زاده ادامه داد: جعفری نزدیک به ۱۰ سال است که در هیئت فوتبال شهرستان اصفهان فعالیت می کند و تمام شهرستان ها با او تعامل خوبی دارند. از سوی دیگر نباید از تجربیات دهقان هم غافل شویم و به طور حتم از پتانسیل ایشان باز هم استفاده خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: فکر نمی کنم فعالیت دهقان در هیئت فوتبال استان اصفهان منع قانونی داشته باشد و روسای هیئت ها مشمول قانون بازنشستگی می شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تصریح کرد: برای انتصاب رییس جدید هیئت فوتبال شهرستان اصفهان سه ماه زمان داریم، فردی را باید برای این سمت معرفی کنیم که بتواند فعالیت های هیئت را به راحتی هماهنگ کند و همچنین در شهرستان های مختلف برنامه های مورد نظر را پیاده کند. ضمن اینکه باید پس از بررسی و تعامل با هیئت فوتبال استان اصفهان فرد مورد نظر را معرفی کنیم.

رحیم زاده اضافه کرد: روسای بازنشسته هیئت ها سال ها در ورزش اصفهان زحمت کشیده اند و از هیئت ها جدا نخواهند شد، باید از تجربیات ارزنده آن ها استفاده کرد چرا که سال ها حضور در ورزش آن ها را تبدیل به انسان هایی کرده که با پوست و گوشت خود ورزش را لمس کرده اند.

کد خبر 362916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی عادلی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
    0 0
    از آقای سعیدفر دعوت به همکاری کنید ایشون سالهاست در ورزش و در حیطه ی داوری هستن و بسیار زحمت کش هستن