عضویت بانوی شهرضایی در تیم ملی دوچرخه‌سواری

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: یکی از بانوان ورزشکار این شهرستان، به گروه دختران مستعد دوچرخه‌سواری کشور پیوست و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ورزش تکواندو یکی از مدال‌آورترین رشته‌های این شهرستان است، اظهار کرد: در هفته سوم و چهارم لیگ تکواندو نونهالان استان، ورزشکاران باشگاه پارس شهرضا به ترتیب با کسب امتیارات هشت و پنج، به یک برد و یک تساوی در برابر تیم‌های میخک و فجر، دست یافتند.

وی با بیان اینکه یکی از بانوان این شهرستان به عضویت تیم ملی دوچرخه‌سواری در آمده است،  تصریح کرد: "درسا دباغ" به گروه دختران مستعد دوچرخه‌سواری کشور پیوست و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا همچنین از عضویت "کیارش نادری"، دوچرخه سوار رشته کراس این شهرستان، در اردوی تیم ملی خبر داد.

انصاری با اشاره به کسب عناوین برتر پومسه‌روهای مرکز آموزش تخصصی تکواندو فجر شهرضا در رقابت‌های کشوری، خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی لیگ دسته یک پومسه منطقه دو کشور، "امیرحسین شیبانی" در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال با عضویت در تیم تکواندو احیا سپاهان اصفهان عنوان سوم تیمی و "محمدمهدی حیدری" در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال این رقابت‌ها بر سکوی سوم تیمی ایستادند.

وی اضافه کرد: "ایمان نیک‌اقبال" ورزشکار شهرضایی که پیش از این عنوان نایب قهرمانی جوانان آسیا را کسب کرده بود، به عنوان نماینده استان اصفهان، به اردوی تیم ملی بزرگسالان جودو کشور دعوت شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا اظهار کرد: اعضای تیم ژیمناستیک باشگاه راد این شهرستان، به عنوان نماینده استان اصفهان در دومین دوره رقابت‌های Gym For Life پسران فورال کشور که با شرکت ۱۹۰ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم از ۹ استان برگزار شد با کسب ۱۵ مدال گروهی، عنوان نائب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کردند.

کد خبر 362906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.