۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
از ورزش بانوان حمایت کنید

شهرضا - رییس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: حمایت از بانوانی که به طور صحیح، حقوق شرعی، دینی و قانونی خود مانند توسعه فضاهای ورزشی را مطالبه می‌کنند، وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، آرزو قوامی در جمع بانوان ورزشکار این شهرستان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی کرامت و شخصیت حقیقی بانوان را احیا کرد، گفت: امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، همواره بر ضرورت استفاده از استعداد و توانمندی بانوان در سازندگی و پیشرفت جامعه و نقش مؤثر آنان در این زمینه، تأکید فرموده‌اند.

وی با بیان اینکه ورزش، یکی از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت بانوان است، تصریح کرد: در سالیان گذشته، بانوان ورزشکار با کسب عناوین برتر در رشته‌های مختلف، افتخارات زیادی را برای کشور به ارمغان آوردند.

رییس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر شهرضا با بیان اینکه حمایت از بانوانی که به طور صحیح، حقوق شرعی، دینی و قانونی خود مانند توسعه فضاهای ورزشی را مطالبه می‌کنند، وظیفه همه مسئولان است، خاطرنشان کرد: مشکلات بانوان در بخش‌های مختلف، باید با مشارکت و همفکری آنان برطرف شود.

قوامی با اشاره به دوچرخه‌سوای بانوان، تأکید کرد: هیچ‌ یک از مسئولان مخالف دوچرخه‌سواری بانوان نیستند، بلکه آنان بر ضرورت ایجاد محیطی امن و اختصاصی برای این منظور، تأکید می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان به دنبال برطرف کردن مشکلات بانوان برای استفاده از تفرجگاه‌ها هستند، اظهار کرد: با ارتقاء کیفیت کمپ دوچرخه‌سواری بانوان شهرضا، امکان میزبانی این شهرستان در رقابت‌های مختلف فراهم می‌شود.

رییس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر شهرضا با تأکید بر ضرورت افزایش نشاط بانوان، تصریح کرد: بانوان وظایف مهمی همچون مادری و همسری را برعهده دارند که مستقیما با سلامت و نشاط دیگر اعضای خانواده در ارتباط است، بنابراین آنان باید جسم و روحی سالم و شاداب داشته باشند.

قوامی فعالیت‌های ورزشی را از زمینه‌های افزایش مشارکت اجتماعی بانوان دانست و تأکید کرد: بانوان تحصیل‌کرده، شاداب و سالم، زمینه پیشرفت فن‌آوری، توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی در جامعه را فراهم می‌کنند.

وی اضافه کرد: توانمندی بانوان، تنها محدود به ورزش نیست، بلکه آنان در همه بخش‌های علمی، فرهنگی، هنری و مدیریتی، شایستگی‌های فراوانی دارند که باید از آن استفاده شود.

کد خبر 362901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.