خروج آمریکا از سوریه جلوه شکست است

امام جمعه گلپایگان گفت: خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه جلوه شکست این کشور در منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تسلیت درگذشت آیت‌اله سید محمود هاشمی‌شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: با خروج ارتش آمریکا از سوریه این اخبار در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت و تحلیل گران سیاسی روی این موضوع حرف زدند.

وی گفت: آمریکایی‌ها هفت سال خودشان درگیر جنگ با مردم سوریه کردند،  داعش را ایجاد میلیاردها دلار هزینه کردند تا رژیم صهیونیستی در امان باشد.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: هدف دیگر آمریکایی‌ها در سوریه اسلام هراسی بود برای این که با یک اسلام جعلی و قلابی چهره اسلام ناب محمدی(ص) را خشن جلوه بدهند تا جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند.

وی افزود: آمریکایی‌ها از گرایش شدید مردم آمریکا و اروپا به اسلام هراس داشتند و همین اسلام هراسی سبب شد که با تشکیل داعش چهره اسلام را خراب کنند، اما سرانجام نیرنگ آنان بر کشورها ثابت شد.

کرامتی با اشاره به این‌که ۹ دی مصداق یوم الله است، گفت: یوم الله روزی است که در آن یک رخداد برگشت ناپذیر و تحول عظیم اتفاق می‌افتد. کسانی که می‌گویند ۹ دی تمام شد آدم‌هایی هستند که با فرهنگ قرآن آشنا نیستند و می‌خواهند مردم در بی بصیرتی و جهل بمانند تا به مقصد خود برسند.

کد خبر 362859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.