آیت الله شاهرودی خالصانه به نظام خدمت کرد

نجف‌آباد- امام جمعه نجف‌آباد گفت: هر گاه نظام به وجود آیت الله شاهرودی احتیاج داشت با تمام توان و خالصانه به صحنه آمد و هر چه در توان داشت را برای پیشبرد این مجموعه مقدس انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نجف آباد اظهار کرد: معجزه ۹دی به هیچ گروه و جناحی متعلق نیست و کل آحاد جامعه با سلایق سیاسی مختلف را در بر می‌گیرد. رهبر معظم انقلاب در جریان فتنه سال ۸۸ به خوبی شیوه جذب حداکثری را نشان دادند و با عملکرد هوشمندانه خود زمینه هوشیاری مردم را فراهم کردند.

وی گفت: همه چیز این انقلاب از مردم است و خود آن‌ها در عرصه‌های مختلف باید محافظ آن باشند. توطئه‌ها تمام نشده و دشمن تلاش دارد در میدان جدیدی به نام فضای مجازی زمینه ضربه زدن به کشور را فراهم کند. آمریکا بعد از اعلام خروج از برخی کشورهای منطقه عنوان داشته که دنبال جایی برای سرمایه‌گذاری کمتر و سود بیشتر می‌گردد تا به همان اهداف برسد.

حسناتی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شاهرودی با تشریح خلاصه‌ای از زندگی این مجتهد همیشه در صحنه افزود: ایشان هر گاه نظام به وجودش احتیاج داشت با تمام توان و خالصانه به صحنه آمد و هر چه در توان داشت را برای پیشبرد این مجموعه مقدس انجام داد.

امام جمعه نجف‌آباد اضافه کرد: در شرایط کنونی برخی ادارات و مجموعه‌ها به خوبی و تمامی توان در مسیر حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند ولی برخی نیز با معطل کردن ارباب رجوع، زمینه افزایش نارضایتی‌ها را فراهم می‌کنند.

وی از بی‌غیرت کردن روح جامعه نسبت به گسترش مفاسد به عنوان یکی از اهداف دشمن یاد کرد و گفت: مایه تاسف است که در عصر کنونی همه دین شناس شده و به راحتی در خصوص هر موضوعی حرف زده و اجتهاد می‌کنند. طرح برخی مسائل خاص تنها باید در سطح حوزه‌های علمیه و جلسات کارشناسی انجام گیرد و طرح آن‌ها در مجامع عمومی و ایجاد شبهه در افکار مردم چندان به صلاح نخواهد بود.

کد خبر 362858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.