حماسه ۹ دی ماندگارترین تجلی حضور مردم در دفاع از نظام اسلامی است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: حماسه نهم دی ماندگارترین تجلی حضور مردم در دفاع از نظام اسلامی است و فتنه ۸۸ را می ‏توان سناریوی فتنه علیه مردم‏سالاری دینی دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه نطنز با اشاره به حوادث سال ۸۸ ، اظهار کرد : حماسه نهم دی ماه و بازگشت جامعه به آرامش از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است لذا شایسته است همه پیرامون این حادثه مطالعه کرده و درس ها و عبرت های آن را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه نطنز گفت: مهم‏ترین شاخصه جریان تزویر و فریب که به ظاهر در پس اعتراض به نتایج انتخابات ۲۲ خرداد به راه افتاد، نفاق و دورویی بود که در عرصه‏ های مختلفی خود را متجلی ساخت. جریانی که خود با دروغ و فریب توانست در عرصه انتخابات وارد شده و فرصت رقابت بیابد، اما نظام را به دروغ و فریب متهم کرد!

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماندگارترین تجلی حضور مردم در دفاع از نظام اسلامی است و فتنه ۸۸ را می ‏توان سناریوی فتنه علیه مردم‏ سالاری دینی دانست، افزود: در نظام مردم ‏سالاری دینی امور کشور با مدیریت اکثریت مردم ممکن گردیده و انتخابات مظهر تجلی رقابت سیاسی و تشخیص رای اکثریت ملت است. رای اکثریتی که تحت هدایت آموزه‏ های اسلامی به فرآیندی برای شایسته سالاری بدل گردیده و امور کشور به صاحبان صلاحیت تعلق می‏ گیرد.

امام جمعه نطنز با بیان اینکه فتنه‏ گران اما با دروغ پردازی و متهم کردن نظام اسلامی به تقلب در انتخابات با الگوگیری از نسخه‏ های کودتای مخملی که توسط دستگاه ‏های امنیتی غرب طرح ریزی شده بود، گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات، هواداران به خیابان‏ها ریختند تا با اردوکشی ‏های خیابانی مانع از تحقق اراده اکثریت ملت گردند و با ابطال انتخابات و متهم کردن رقیب به عدم پاکدستی و کشاندن پای بیگانگان به انتخابات کشور، زمینه به قدرت رسیدن غیرقانونی خود را فراهم کنند. اما هوشیاری ملت و دستگاه ‏های مختلف اطلاعاتی - امنیتی و در راس همه عوامل، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب شد تا این پروژه به شکست بینجامد.

امینی با بیان اینکه  اعتقاد راسخ و ایمان محکم و بدون تزلزل بهترین وسیله برای دفاع از مکتب و صراط مستقیم است، گفت: به همین دلیل، نخستین سنگری که مورد حمله قرار می گیرد، اعتقاد مردم است و فتنه گران تلاش می کنند با برنامه های مختلف مردم را دچار تردید و دودلی سازند و هر زمان که به این مهم توفیق یابند نفوذ در سایر سنگرها و انهدام نیروهای مقابل بسیار آسان خواهد بود.

کد خبر 362852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.