عبور سامانه بارشی از اصفهان/ احتمال بارش برف و باران در مناطق غرب

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی ضعیفی از روی آسمان استان عبور می‌کند که برای مناطق غرب و جنوب استان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی، جوی نسبتاً ناپایدار بر روی آسمان استان حاکم است که بر این اساس در اکثر نقاط استان افزایش ابر و گاهی وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی ضعیفی از روی آسمان استان عبور می‌کند که برای مناطق غرب و جنوب استان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود، افزود: سامانه بارشی تا اواخر امشب از استان خارج می‌شود و روز شنبه برای اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وز ش باد پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده گفت: میانگین دمای هوا  تغییر محسوسی نخواهد داشت که بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۰  درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به یک درجه  سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

هنرمند خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و میمه با دمای هوای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 362851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.