رونمایی از ۱۴ عنوان کتاب انتشارات قلم طلایی در نمایشگاه سراسرای کتاب کاشان

همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه سراسرای کتاب کاشان ۱۴ عنوان کتاب انتشارات قلم طلایی با حضور شاعران و نویسندگان انجمن های ادبی کاشان در این نمایشگاه رونمایی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و خبررسانی سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، سمیه سادات علوی نیا، مسئول انتشارات قلم طلایی، با اشاره به چاپ و نشر این ۱۴ عنوان کتاب در سال جاری افزود: مجموعه شعر «گناه باران» در قالب غزل، مثنوی، دوبیتی پیوسته و رباعی با موضوعات مختلف از استاد و شاعر کاشانی سید محمود علوی نیا متخلص به(آتش) یکی از این کتاب ها است که به عنوان کتاب برگزیده سال ۹۶ از بین ۱۸۰ عنوان کتاب سراسر کشور انتخاب شد.

وی، تصریح کرد: «رمان شیث»(تقدیم به امام رضا علیه السلام) و «ای کاش یادم نمی آمد» ازمحمد سجاد نگهدار، «مطالب زبده قرآن» از حسن اولیائی، مجموعه شعر «شوق شیرین» از شیرین عربشاهی توان یاب موسسه خیریه کاشانه مهر، «نقاب» از مریم شیخیان، «مجموعه اشعار شعله بیدار» ازمحمد علی حسینی، «قربانی هوس» از فاطمه باباپور، «تا مرز سکوت » از شهلا شایان نوش آبادی، «آشنایی با مهندس برنامه نویسی(php) » از مهندس طاهره اسماعیلی و «عاشقانه های نوشین» از زهرا سادات رضوی ؛ تعدادی دیگر از  کتب رونمایی شده در این نمایشگاه است.

به گفته وی، انتشارات قلم طلایی که از سال ۹۴ تاسیس شده تاکنون ۲۸ عنوان کتاب را در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، هنری و مذهبی به چاپ و نشر رسانده است.

شیرین عربشاهی، بانوی جوان توان یاب کاشانی، شاعر کتاب شعر «شوق شیرین» نیز در ادامه این مراسم گفت: «شوق شیرین» مجموعه شعری با قالب غزل، مثنوی، قطعه، دوبیتی و ترانه نخستین کتاب وی است که امسال از طریق انتشارات قلم طلایی به چاپ رسانده است.

وی از چاپ دومین کتاب خود نیز که مجموعه اشعاری در مورد تیم پرسپولیس است خبر داد و گفت: این کتاب شعر با نام «آوای سرخ» با قالب غزل، مثنوی و ترانه سروده شده است که ۲۰ شعر آن در مورد پیشکسوتان تیم پیروزی است.

شایان ذکر است: سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، به عنوان چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان و سیصد و هفتاد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی کشور با عرضه بیش از ۶۳ هزار عنوان کتاب از ۲۷۶ ناشر و نمایندگی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای پنجم تا ۱۱ دیماه در مصلی بقیة الله الاعظم این شهرستان واقع در بلوار امام رضا (ع) در حال برگزاری است.

این نمایشگاه با مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، فرمانداری ویژه کاشان، شورای اسلامی شهر کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، بانک شهر، شهرداری کاشان و ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان برپا شده است.

کد خبر 362845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.