خطاهای بازیکنان ملی پوش گرفته نمی شود

سرمربی تیم پاز تهران گفت: در کمیته داوران توسط مربی شیرازی و دیگر مربی ها این قضیه مطرح شده که خطاهای بازیکنان ملی را داور ها درست سوت نمی زنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهسا حسینی بعد از باخت تیمش مقابل نامی نو اظهار کرد: بازی خوبی بود، بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند ولی تیم نامی نو به دلیل داشتن اسپانسر خوب امسال توانسته بازیکنان خوب و ملی پوش را در اختیار بگیرد. امیدوارم بتوانند تیم شان را در جایگاه خوبی که دارند حفظ کنند.
وی در خصوص میزبانی نامی نو تصریح کرد: انتظار می رفت که سالن بازی استاندارد باشد و بیست وچهار ثانیه تایمر ساعتی که روی تابلو وجود دارد درست کار کند. وقتی که بازیکنان ما در زمین می آیند و بازی می کنند به دلیل جوان بودنشان عوامل خارجی بیشتر روی آن ها تاثیر می گذارد.
سرمربی تیم پاز تهران افزود: در کمیته داوران توسط مربی شیرازی و دیگر مربی ها این قضیه مطرح شده که خطاهای بازیکنان ملی را داور ها درست سوت نمی زنند. فیلم های بازی موجود است، دست بازیکن ما کبود شده اما داور هیچ خطایی نگرفته یااینکه دبل و رانینگ واضح را سوت نمی زنند.
حسینی اضافه کرد: من از کمیته داوران خواهش می کنم که فیلم های بازی را ببینند و سوت هایی که برای بازیکنان ملی زده می شود منصفانه تر باشد بالاخره هر بازیکنی در هر سطحی دچار اشتباه میشود. در بازی هایی که داوری ها به این شکل است تیم هایی که بازیکنان مبتدی دارند و اولین حضورشان در سوپر لیگ است، این روحیه و پتانسیل را ندارند که خطاهای متعددی روی شان انجام شود و داور هیچ کدام را سوت نزند.این باعث به هم ریختن بازیکن جوان می شود.

کد خبر 362823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.