تصادف و قفل ترافیک در بزرگراه سردار جنگل

در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید سردار جنگل(میرزاکوچک خان) دو دستگاه خودرو سواری به دلیل سرعت زیاد و رعایت نکردن فاصله ایمنی تصادف کرده و باعث قفل ترافیک در این بزرگراه شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، -پنج‌شنبه ساعت 19- ترافیک در خیابان کمال اسماعیل حدفاصل میدان انقلاب تا چهارراه فردوسی نیز سنگین دیده می‌شود، همچنین جنوب پل فلزی در سمت خیابان حکیم نظامی رفت وآمد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، ترافیک در شمال شهر حدفاصل سه راه ملک شهر تا پل چمران سنگین است، همچنین تردد خودروها در میدان قدس تا چهارراه ابن سینا به کندی انجام می شود.

ترافیک میدان آزادی به سمت خیابان چهارباغ بالا و چهارراه شیخ صدوق بسیار سنگین است و اگر قصد حرکت به این سمت را دارید بهتر است از مسیرهای جایگزین استفاده کنید.

در این لحظات در خیابان چهارباغ بالا در محدوده بیمارستان شریعتی تردد خودروها به سختی انجام می شود، مسیرهای منتهی به چهارراه تختی از جمله خیابان‌های مسجدسید و عبدالرزاق ترافیک سرسام آوری دارد.

میدان انقلاب مسیر حرکت به سمت خیابان کمال اسماعیل در هر دو مسیر رفت و آمد  خودروها ترافیک سنگینی وجود دارد،  از سمت میدان جمهوری اسلامی به سمت خیابان کاشانی ترافیک روان است.

میدان احمد آباد ورودی خیابان جی ترافیک سنگینی دارد، وضعیت ترافیک در مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب روگذر خیابان امام خمینی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی تعریف چندانی ندارد، این بزرگراه در بیشتر ساعات روز از خیابان‌های شهر شلوغ‌تر است.

در حال حاضر خیابان‌های مرکزی شهر از جمله شمس آبادی، فردوسی، استانداری، آمادگاه، طالقانی و طیب ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد، جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهدای صفه و مسیر شرق به غرب بزرگراه شهیدچمران  نیز با حجم بالای تردد خودروها روبه رو هستند.

کد خبر 362813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.