۹دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

سمیرم- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: مردم ایران در روز نهم دی چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

سرهنگ هوشنگ نوابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرا رسیدن نهم دی ماه تصریح کرد: روز های سال به طور طبیعی و به خودی خود همه مثل هم بوده و این انسانها هستند که با مجاهدت ها و اراده خویش یک روز را از میان روز های دیگر متمایز ساخته و همانند پرچمی نگه می دارند تا راهنمایی برای دیگران باشد.

وی با اشاره به برجسته‌سازی نهم دی ماه در اذهان و تاریخ توسط مردم ایران خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ که بر اساس نقشه بیگانگان و عناصر داخلی آنان در کشور به راه افتاد، بعد از جسارت به خیمه اباعبدالله و هتاکی به روز مقدس عاشورا موجب لبریز شدن صبر ملت شد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مردم عزیز ایران در روز نهم دی چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

سرهنگ نوابی افزود: مردم ایران در این روز نشان دادن دشمنان خود و انقلاب را به خوبی شناخته و هرگز فریب و نیرنگ آن را نخواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم نهم دی ماه را مانور اعلام آمادگی یاران آخرالزمان امام عصر (عج) دانست و خاطر نشان کرد: اینجا ایران است نه کوفه و همین روز نشان داد که فرق ایرانی و کوفی در پذیرش ولایت و ولایت مداری چیست.

وی نهم دی ماه را روزه تجدید بیعت مردم با آرمان‌های والای حضرت امام دانست و خاطر نشان کرد: این روز نشان از غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم این روز را به تولد مجدد انقلاب تشبیه کرده و گفت: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی بود که نشان داد ملت ایران انقلاب خود را دوست داشته و در راه اعتلای آن می کوشند.

کد خبر 362809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.