بی‌بصیرتی خواص و غفلت از دشمن به نظام آسیب می‌زند

نطنز-رییس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت: ریشه مشکلات و آسیب‌های کنونی کشور ناشی از بی‌بصیرتی و غفلت برخی خواص از نیرنگ دشمن بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی‌تبار صبح امروز (پنج شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به حماسه ۹ دی‌ماه اظهار کرد: نهم دی‌ماه، روز تجلی بصیرت ملت انقلابی ایران و روز میثاق امت با ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه بصیرت، عنصر بسیار مهمی است، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون، همواره با دو فضای غفلت و بصیرت رو به رو بوده و در همه عرصه‌ها با تکیه بر بصیرت، توانسته از چالش‌ها و بحران‌ها عبور کند البته ریشه و علت بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها نیز غفلت و بی‌بصیرتی بوده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز اضافه کرد: حرکت حماسی مردم در ۹ دی ۸۸  به دلیل بصیرت بالا و بموقع آنها شکل گرفت و از طرفی، علت بسیاری از مشکلات و آسیب‌های مبتلا به نظام و ملت ایران هم ریشه در بی‌بصیرتی و غفلت از عملکرد و نیرنگ دشمن داشته است.

وی اضافه کرد: هر جا در بصیرت ضعف داشتیم و نتوانسیم رفتار دشمن را پیش بینی کنیم، به تعبیر مقام معظم رهبری دچار خطا در محاسبات شدیم.

مجیدی تبار با اشاره به برنامه ها و فعالیت اداره تبلیغات اسلامی نطنز در دهه بصیرت گفت: برگزاری نشست های سیاسی بصیرت افزایی در مساجد و هیئت‌های مذهبی یکی از مهمترین برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در دهه بصیرت و ولایت است.

کد خبر 362788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.