برف و باران در مسیر اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: به تدریح با نزدیک‌تر شدن موج ناپایدار به استان روز جمعه افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران در مناطق غرب و تا حدودی در جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس به تدریج شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد خواهیم بود و در مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: با نزدیک‌تر شدن موج ناپایدار به استان، روز جمعه به تدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران در مناطق غرب و تا حدودی در جنوب استان پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

علی عسگریان تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی خور و بیابانک با ۲۱ درجه گرم‌ترین و فرودگاه شهید بهشتی با منهای شش درجه سردترین منطقه استان اصفهان است.

کد خبر 362780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.