باید بهشت‌آباد را با دیگر استان‌ها شریک شویم

استاندار اصفهان گفت: باید در بهشت آباد با دیگر استان‌ها شریک شویم و با آنها به تفاهم برسیم چرا که در این پروژه استان‌های یزد و چهارمحال و بختیاری نیز بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی شامگاه چهارشنبه در همایش شوراهای اسلامی بخش مرکزی اصفهان با بیان اینکه از طبقه متوسط جامعه بوده و مشکل مردم را درک می‌کنم، اظهار کرد: من مسئولیت استانداری اصفهان را قبول کردم تا بتوانم حق همه مردم را استیفا کنم و تنها با همکاری همه مسئولان و شهروندان می‌توانم به این موفقت برسم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مساله استان، شهر و بخش اصفهان آب است، ادامه داد: مهمتر از آب مشکلی نداریم و حل همه مشکلات دیگر در گرو حل مشکل آب است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در آذر ماه از نظر بارندگی وضعیت مطلوبی را نداشتیم و در دی ماه نیز شرایط مناسبی پیش بینی نمی‌شود، افزود: در حال حاضر میزان ورودی و خروجی سد زاینده رود به یک میزان است؛ روز گذشته به شش وزارتخانه برای حل مسئله آب مراجعه کردم که امیدوارم نتیجه بخش باشد.

پیگیری‌های مدنی در حوزه آب انجام شود

وی گفت: باید از همه ظریفت‌ها برای حل مشکل آب استفاده کرد، پیگیری‌های مدنی باید انجام شود اما باید مراقب بود در بین سمنها عناصر یا نفوذی‌ها رسوخ نکند.

رضایی ادامه داد: تا آب بهشت آباد نباشد بسیاری از مشکلات حل نمی‌شود؛ بهشت آباد چهار میلیون متر مکعب آب دارد و حتی اگر یک هشتم این آب معادل ۵۰۰ میلیون متر مکعب آب به استان بیاید همه مسایل حل میشود.

وی اضافه کرد: باید در بهشت آباد با دیگر استانها شریک شویم و با آنها به تفاهم برسیم چرا که در این پروژه استان‌های یزد و چهارمحال و بختیاری نیز بهره مند خواهند شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه به دور از شأن مردم اصفهان است که ساکنان این استان را تقسیم بندی کنند، افزود: مردم اصفهان فهیم هستند، البته همچنین باید حقوقمان را بگیریم و برای گرفتن حق خود پافشاری کنیم.

حافظ منافع مردم هستم و کوتاه نمی‌آیم

وی با بیان اینکه من حافظ منافع مردم اصفهان هستم و کوتاه نمی‌آیم، ادامه داد: روش من روش همدلی، همراهی و هماهنگی است؛ باید متوجه باشیم دنبال چه هستیم، دعوا بر سر آب مشکل آب را حل نمیکند، البته که شرمنده روستاییان و کشاورزانی هستیم.

رضایی گفت: مشکلات زیاد است اما باید با تدبیر و عقلانیت و درایت مسایل را حل و فصل و اقدامات لازم را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: چرا برای عملیات اجرایی سد بهشت آبادی که ردیف بودجه تعیین شده دارد هنوز به بهره برداری نرسیده است؟ در حالی که طرح هایی که ردیف بودجه نداشته اند به بهره برداری رسیده‌اند.

کد خبر 362729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.