کل اعتبارات شهرستان اصفهان ۵۲ میلیارد تومان است

سرپرست فرمانداری اصفهان گفت: مبلغ کل اعتبارات شهرستان اصفهان ۵۲ میلیارد تومان است که ۲۵ میلیارد تومان از این اعتبار متعلق به بخش مرکزی است.

به گزارش ایمنا، فریبرز امیری شامگاه چهارشنبه پنجم دی ماه در همایش شوراهای اسلامی بخش مرکزی اصفهان با بیان اینکه شوراها بر اساس اصل هفتم، ۱۱ و  ۱۰۶ قانون اساسی دارای جایگاه ویژه‌ای است، اظهار کرد: شوراها به استناد قانون اساسی مظهر حاکمیت ملی و ارکان تصمیم گیری و اداره کشور هستند که از سال ۱۳۷۸ در کشور آغاز بکار کرده و رویکرد دولت نسبت به شوراها به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و نقشآفرینانی در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای حل مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: شوراها باید نسبت به حل مشکلات مردم توجه داشته باشند، شوراها باید جای خالی دیگر مسئولان را در روستاها پر کنند و نظارت اجتماعی را در همه مناطق داشته باشند.

سرپرست فرمانداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۳۷ مورد از نیازهای روستاهای بخش مرکزی اصفهان احصا شده است، افزود: برای این مشکلات ۲۲ مورد راهکار در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص اعتبارات تملک دارایی بخش مرکزی شهرستان اصفهان اظهار کرد: مبلغ کل اعتبارات شهرستان اصفهان ۵۲ میلیارد تومانبوده است که اعتبارات بخش مرکزی ۲۵ میلیارد تومان، اعتبارات شهری ۱۸ میلیارد تومان، اعتبارات روستایی شش میلیارد تومان و اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده برای روستاهای فاقد دهیاری در بخش مرکزی ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 362726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.