بهترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۸ طیف وسیعی از بازی‌های موبایل پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت که هر یک ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارا بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با پیشرفت روزافزون تکنولوژی این روزها گوشی‌های هوشمند به منزله کامپیوترهای جیبی هستند که رویاهای دهه‌های قبل را برآورده می‌کنند. این کامپیوترهای کوچک نه تنها برای جستجو کردن در صفحات اینترنت، گفتگوهای مجازی و ارسال و دریافت نامه‌های الکترونیکی به کار می‌روند، بلکه به ابزاری برای انجام بازی‌های سرگرم کننده نیز تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۸ بازی‌های موبایلی بسیاری معرفی شد که برخی از آن‌ها رایگان  و برخی نیز مشمول پرداخت هزینه می شوند. با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ نزدیک می‌شویم، ویژگی‌های برخی  از بهترین بازی‌های موبایل را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

بازی " Space Marshals2"

"Space Marshals2"، یک بازی جنگی برای گوشی‌های اندرویدی است که دارای انیمیشن‌های زیادی است که در آن شما با تعداد زیادی اسلحه و مهمات جنگی رو به رو هستید و باید از میان تپانچه‌های دوگانه، تفنگ تک تیرانداز و ... سلاح مورد نظر خود را انتخاب کنید تا زمانی که گرفتار می شوید بدون سلاح باقی نمانید. در واقع تمرکز اصلی این بازی بر حمله‌های تاکتیکی و صبر و شکیبایی صورت گرفته است.

بازی "Tiny Bubbles"

"Tiny Bubbles"، یکی از بازی‌های "جورکردنی" است. در این بازی چند رنگ به بازیکن داده می‌شود که می‌تواند با آن‌ها حباب‌های رنگی درست کند. در واقع هر مرحله بازی از حباب‌هایی تشکیل شده که بی‌رنگ است و چنانچه  چند حباب رنگی مشابه پیش هم قرار گیرند، حباب‌ها می‌ترکند.

بازی "Hyperdrome"

"Hyperdrome" از دیگر بازی‌های منتخب سال ۲۰۱۸ است که ویژگی‌های دوست داشتنی بازی "کلش رویال" را در خود جای داده است و تجربه متفاوتی برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل فراهم کرده است. در این بازی، بازیکنان کنترل یک ماشین را بر عهده می‌گیرند، به گونه‌ای که هر کس زودتر به خط پایان برسد، برنده بازی خواهد بود. 

بازی " Parallyzed"

در  این بازی اندرویدی شما به دو خواهر که درتله‌های مختلف قرار می‌گیرند، کمک می‌کنید تا عرض خیابان را طی کنند. در واقع شما باید این دو خواهر را به مسیر صحیح هدایت کنید. همچنین زمانی که آن‌ها نیاز به عبور از زمینه‌های رنگی کدگذاری شده را دارند، باید به این دو خواهر کمک کنید تا جهش ناگهانی داشته باشند و مکان خود را تغییر دهند. این بازی یادآور سبک هنری منحصر به فرد بازی‌های معروف " Badland" و " Limbo" است.

کد خبر 362718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.