تصادف، بزرگراه خرازی را قفل کرد

تصادف سه دستگاه خودرو سواری و برخورد با گاردریل میانی بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگینی را در این بزرگراه به وجود آورده به طوری که ترافیک تا بزرگراه شهیدردانی‌پور نیز ادامه پیدا کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، چهارشنبه ساعت ۱۹- ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به میدان امام حسین(ع)  از جمله خیابان‌های باغ گلدسته، چهارباغ پایین، طالقانی و طیب حرکت خودروها را با کُندی رو به رو کرده است.

بر اساس این گزارش، چنانچه در این لحظات قصد حرکت در مسیر خیابان هاتف را دارید، بهتر است مسیر دیگری را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنید و یا سفر درون شهری خود را در زمان دیگری انجام دهید چرا که در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد.

محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده به دلیل انجام عملیات عمرانی اصلاح لوله‌های فاضلاب درخیابان‌های آبشار دوم و میر ترافیک سرسام‌آوری را در این مسیرها به وجود آورده است.

شمال پل ابوذر رفت و آمد خودروها به آرامی صورت میگیرد، حدفاصل پل ابوذر تا میدان انقلاب تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

اگر مسیر میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کرده‌اید، توصیه می‌شود مسیر خود را تغییر دهید چرا که دچار ترافیک سرسام آوری خواهید شد، در این مسیر پارک دوبل خودروها، توقف در ایستگاه‌های اتوبوس، بی نظمی در حرکت خودروها باعث افزایش حجم ترافیک شده است.

ترافیک در چهارراه تختی ورودی خیابان عبدالرزاق و در امتداد این مسیر تا زیرگذر میدان امام علی(ع)  بسیار سنگین است، اما در رو گذر خیابان امام خمینی(ره)  تردد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد.

در میدان امام حسین(ع)  ورودی خیابان باب الرحمهشاهد کندی حرکت خودروها هستیم، در مسیر زیرگذر شهید آقاخانی به سمت میدان بزرگمهر مشابه همین وضعیت دیده می‌شود.

کد خبر 362717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.