جنگ تمام عیاری در بخش کشاورزی به راه افتاده‌است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در بخش کشاورزی جنگ تمام عیاری به پا شده اما در این میان آنچه باید مورد توجه قرار گیرد، سلامت مردم است که آن را مرهون زحمات کشاورزان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعلی قادری عصر چهارشنبه -۵ دی‌ماه- در آیین افتتاح نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی اظهار کرد: با وجود تمام موانع و مشکلاتی که در بخش کشاورزی هست که مهمترین آن موضوع آب است و بر اساس مجموعه گزارش‌های دریافتی از دستگاه‌های مختلف باید اعلام کرد که به‌رغم این شرایط سخت در هر بخش که استان اصفهان دارای رتبه بوده کماکان این رتبه‌ها حفظ شده است.

وی افزود: استان اصفهان در بسیاری از عرصه‌های کشاورزی، همچنان در جایگاه‌های اول تا سوم قرار دارد و این موضوع قابل تحسین است. همانند رزمنده ای که در میدان نبرد با تمام توان و هستی ایستاد و از میهن دفاع کرد و در تاریخ سراغ نداریم رویدادی مثل دفاع مقدس که به‌رغم هجمه استکبار جهانی یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: امروز که در بخش کشاورزی نیز جنگ تمام عیار داریم باید به سلامت مردم توجه شود و سلامت مردم مرهون زحمات کشاورزان است از این رو انتظار می رود رسانه ها آنچه در نمایشگاه کشاورزی اتفاق می افتد را منعکس کند.

وی تصریح کرد: خروجی این نمایشگاه، باز شدن گره‌های اصلی کشاورزی بخش با راهکارهای عملیاتی است و ما برای رفع موانع آمادگی داریم.

کد خبر 362711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.