اینترنتی، بار و کالای خود را جابه جا کنید

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: شهروندان از طریق نرم افزار "بازار" می‌توانند اپلیکیشن حمل و نقل بار درون شهری را دانلود و از خودروهای باربر مطمئن برای جابه جایی بار و کالای خود استفاده کنند.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون جمعیت در شهرها و تقاضای استفاده از وسایل نقلیه سبک و سنگین لزوم تغییر شیوه‌های مدیریتی در شهر دوچندان شده است در این راستا به منظور تسهیل در امور و تحقق چشم انداز اصفهان ۱۴۰۰ در جهت تحقق شهر هوشمند، «اپلیکیشن حمل و نقل بار درون شهری» برای جابه جایی بار و کالا به صورت اینترنتی از سوی این سازمان برنامه ریزی شد.

وی افزود: در ابتدا برای اطمینان شهروندان به این طرح، ساماندهی خودروهای باربری انجام و تمام خودروها تحت پوشش شرکت‌های خدماتی قرار گرفتند و سپس زیرساخت‌های اینترنتی فراهم شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان از طریق نرم افزار "بازار" می‌توانند اپلیکیشن حمل و نقل بار درون شهری را دانلود و از خودروهای باربر مطمئن برای جابه جایی بار و کالای خود استفاده کنند.

طهماسبی اظهار کرد: اپلیکشین حمل و نقل بار، نرم افزاری هوشمند است که نرخ کامل کرایه مصوب و مسیر پیشنهادی را ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بستر امن و سریع در حوزه حمل و نقل بار درون شهری، مدیریت و کنترل تعداد سفرها با موضوع حمل و نقل درون شهری و به تبع آن کاهش و کنترل ترافیک، امکان رصد بار از مبدأ تا مقصد و امکان صدور بارنامه الکترونیکی و اخذ امضای دیجیتال و دریافت و تحویل بار از اهداف طراحی این اپلیکیشن است.

کد خبر 362685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.