حضور "خبرگزاری ایمنا" در نخستین نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین کرمان

مدیر نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی از حضور «خبرگزاری ایمنا»، نخستین خبرگزاری تخصصی شهری کشور در نمایشگاه کرمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدرضا میرحسینی با بیان اینکه خبرگزاری «ایمنا»، با همت مثال‌زدنی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان راه‌اندازی شده و در حال حاضر، تنها خبرگزاری رسمی و تخصصی حوزۀ مدیریت شهری است، اظهار کرد: ایجاد رسانه‌های مجازی تخصصی در حوزۀ مدیریت شهری، به‌منظور برقراری ارتباط دوسویه با شهروندان، اقدامی ارزشمند است که می‌تواند کیفیت ارتباط با مخاطبان را به میزان بسیار بیشتری نسبت به رسانه‌های مکتوب افزایش و ارتقا دهد.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان افزود: فرایند اطلاع‌رسانی بدون استفاده درست از ابزارهای نوین رسانه‌ای، کمترین تاثیرگذاری را خواهد داشت.

میرحسینی در همین راستا اقدام ارزشمند شهرداری اصفهان در راه‌اندازی یک رسانه رسمی و تخصصی مجازی در حوزه مدیریت شهری را الگوی بسیار مناسبی در این زمینه دانست و از برگزاری نشستی تحت عنوان بازخوانی تجربه شهرداری اصفهان در زمینه راه‌اندازی خبرگزاری شهری خبر داد.

وی ادامه داد: در همین راستا، در نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط عمومی، که از ۱۲ تا ۱۴ دی‌ماه در طبقه چهارم بازار موبایل ایران واقع در بلوار جمهوری‌اسلامی برگزار می‌شود، طی نشستی تجربه شهرداری اصفهان در زمینه راه‌اندازی خبرگزاری شهری ارایه خواهد شد.

مدیر نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی از حضور بنیاد ICDL ایران، به‌عنوان مرجع رسمی و بین‌المللی سنجش مهارت در حوزه IT، در این نمایشگاه خبر داد.

میرحسینی تصریح کرد: استانداری کرمان با سامانه ۱۱۱، دادگستری کرمان با سامانه ابلاغ الکترونیکی «ثنا» و دانشگاه علوم پزشکی کرمان به نیابت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سامانۀ ۱۹۰، در نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی حضور خواهند داشت.

کد خبر 362639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.