برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دهاقان

دهاقان – رییس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان دهاقان از برگزاری نمایشگاه دستاورد های انقلاب با مشارکت همه دستگاه های اجرایی شهرستان در دهه فجر خبرداد.

حجت الله امامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه ها برای انعکاس برنامه های فرهنگی استفاده کرد، افزود: برنامه‌های متعددی برای هفته نکوداشت ایثار و مقاومت شهرستان و دهه فجر در نظر گرفته ایم که با مشارکت و تعامل با دستگاه های اجرایی انجام می شود.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته ایثار و مقاومت شهرستان، گفت: پیاده روی خانوادگی، نشست های بصیرت افزایی، تجلیل از ایثارگران، اکران فیلم سینمایی و... در هفته آینده از ششم تا ۱۴ دی ماه جاری برگزار می شود.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهاقان با اشاره به برنامه های دهه فجر اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا، عطر افشانی قبور شهدا، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، صنایع دستی، تجلیل از ۴۰ بانوی کارآفرین، کارگاه های سبک زندگی اسلامی و... در ماه آینده برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تقویت باورهای دینی محور برنامه ریزی های روز بصیرت و همچنین دهه فجر قلمداد می شود.

امامی با اشاره به موضوع مهم تکریم ارباب رجوع از مسئولان درخواست کرد: خدمت رسانی به شهروندان باید به گونه ای باشد که رضایت شهروندان جلب شود.

امامی، باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خاطرنشان کرد: امسال بیشتر از سال های گذشته دشمن به ایران توجه دارد پس باید امسال با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم.

کد خبر 362628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.