اکشن لانچر کریسمس از راه رسید!

اکشن لانچر، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی است که با قابلیت های جدید نظیر تغییر تنظیمات اصلی و شکل ظاهری نرم افزار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که از ظاهر یک نواخت و همیشگی گوشی همراه خود خسته شده و به دنبال راهی برای تغییر ظاهر گوشی اندرویدی خود باشند. در واقع یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار استفاده از لانچرهای مختلف است که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده باشد.

" action Launcher v38"، یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار گوشی‌های اندرویدی است که همزمان با فرا رسیدن روز کریسمس با به روز رسانی جدید در دسترس علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی قرار می‌گیرد. این لانچر زیبا و محبوب، محصول استودیوی برنامه سازی Chris Lacy بوده که برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید ساخته شده و کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان از فروشگاه پلی استور دانلود کنند.

کاربران با نصب این لانچر که ظاهری زیبا برای گوشی‌های اندرویدی فراهم می‌کند، می‌توانند فهرستی از برنامه‌ها و بازی‌های انتخابی و پرکاربرد خود را در قسمت Quick drawer قرار دهند تا دسترسی به آن‌ها سریع‌تر و آسان‌تر شود. در به روز رسانی این ، ویژگی‌ها و پیشرفت‌های چشمگیری صورت گرفته است که در اینجا به معرفی مهمترین آن‌ها می‌پردازیم:

اگر شما یکی از کاربران پرطرفدار اپلیکیشن‌های لانچر باشید، متوجه خواهید شد که در به روز رسانی جدید، شکل ظاهری نرم افزار کاملا تغییر یافته و مناسب گوشی‌های اندرویدی شده است.

همچنین تنظیمات اصلی اپلیکیشن نیز مورد بازبینی قرار گرفته و امکان تنظیم‌هایی که دارای اولویت هستند، فراهم شده است. از دیگر ویژگی‌های این به روزرسانی، تغییر منوهای بخش settings بدون نیاز به فهرست منوی تنظیمات، استفاده از "Pixel Launcher" برای نوار جستجوی تمام نرم افزارها، پشتیبانی از "Quicktheme color" برای میانبرهای صفحه نمایش، پوشه‌ها و تمام رنگ های پس زمینه پوشه ها می‌باشد.

اما مواردی که به آن‌ها اشاره شد برخی از مهمترین تغییرات اپلیکیشن Action Launcher v38 بوده و تغییرات بیشتری وجود دارد که کاربران اندروید می توانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 362593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.