نمود بیرونی جامعه را به نمایشنامه تبدیل می‌کنم

کارگردان تئاتر "شلوک" با بیان این که نسبت به تبدیل نمود بیرونی جامعه به نمایشنامه علاقه‌مند هستم گفت: با آوردن نمودهای جامعه به دنیای نمایش می‌توانم دغدغه‌های ذهنی خود را بیان کنم.

ناصر کبیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هدف اصلی از انتخاب نام "شلوک" این بود که مخاطبان بتوانند پس از تماشای آن، شلوک های جامعه را بشناسند.

وی با اشاره به محور موضوعی تئاتر شلوک خاطرنشان کرد: داستان این تئاتر زندگی مرد جوانی به نام فرهاد را روایت می‌کند که این مرد جوان علاقه شدیدی به متن‌های استاد شاهرخ نیازی دارد و به دنبال یادگیری رموز کار این نویسنده به استاد نزدیک می‌شود و در ارتباط با او به واقعیت‌های تلخ زندگی این نویسنده پی می‌برد.

کبیرزاده افزود: در این نمایش که دو پرسوناژ دارد سید کمال الدین اسماعیلیان یکی از بازیگران قدیمی و با تجربه اصفهان ایفای نقش می‌کند و این اتفاق در حالی است که وی چهارده سال از عرصه بازیگری دور بوده است و حالا در نقش نویسنده در تئاتر شلوک بازی می‌کند.

این کارگردان با بیان این که فعالیت خود در زمینه نمایشنامه نویسی را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است، تصریح کرد: بنده فارغ التحصیل رشته عمران بودم ولی به دلیل این که علاقه شدیدی به نمایشنامه نویسی و به نمایش گذاشتن دغدغه‌های ذهنی‌ام داشتم پا به عرصه تئاتر گذاشتم.

وی اضافه کرد: تئاتر شلوک از بیست و ششم آذر ماه شروع شده و تا تاریخ چهاردهم دی ماه هر شب در محل سالن سوره در حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان آماده گاه، روبروی مهمانسرای عباسی در ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود.

کد خبر 362576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.