شش مصدوم و فوتی تصادف نیسان و پژو در نطنز  داشت

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه رانندگی امروز در محورهای اتوبان نطنز - اصفهان و مجروح شدن پنج  مرد و فوت یک آقای ۷۰ ساله خبر داد.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه رانندگی دراتوبان شهرستان نطنز - اصفهان اظهار کرد: این حادثه رانندگی امروز در ۳۰ کیلومتری عوارضی شاهین شهر در اثر تصادف نیسان و پژو اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه دو کد نیروهای امدادی اورژانس و یک کد نیروهای هلال احمربه محل این تصادف رانندگی اعزام شدند، افزود: در این حادثه رانندگی یک سرنشین مرد  ۷۰ ساله جان خود را از دست داد و پنج نفر مصدوم این حادثه که همگی مرد بودند نیز  از اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف برای تکمیل درمان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل کردند.

دو حادثه گاز گرفتگی و مسمومیت با منواکسید کربن

رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان همچنین از وقوع حادثه گازگرفتگی در میدان هزاردستان خبر داد و گفت: این حادثه مسمومیت با گاز  co صبح امروز در اثر استفاده از پیک نیک جهت گرم کردن مغازه در شهرک صنعتی امیرکبیر میدان هزار دستان اتفاق افتاد و مصدوم این حادثه که مردی ۳۸ ساله بود به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی شهر منتقل شد.

وی از وقوع یک حادثه مسمومیت دیگر در خیابان امام خمینی (ع) خبر داد و گفت: صبح امروز مسمومیت با گاز   co  در اثر روشن کردن پیک نیک در کارگاهی خیابان باباگلی رخ داد که دو نفر مرد مصدومان این حادثه گاز گرفتگی بودند که به وسیله نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان ۹ دی خمینی شهر منتقل شدند.

راستین با اشاره به آمار فعالیت‌ فوریت‌های پزشکی در روز گذشته اظهار کرد: تعداد کل تماس با این مرکز سه هزار ۲۶۰ مورد و تعداد کل ماموریت ها ۴۹۳ مورد و تعداد تصادفات شهری ۷۸ مورد و تصادفات جاده ای ۱۸ مورد گزارش شده است.

کد خبر 362571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.