قطب آموزش فنی و حرفه‌ای جنوب استان در شهرضا

شهرضا - رییس دانشکده فنی خوارزمی پسران شهرضا گفت: با تکمیل مراحل ساخت و ساز و توسعه زیرساخت‌های آموزشی، این مرکز به مهمترین مرکز آموزش فنی در جنوب استان تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مجید عطایی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دانشجویان این دانشکده در حال حاضر در هفت رشته مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: ۹۶۴ دانشجوی کاردانی و ۷۹ دانشجوی کارشناسی این دانشکده در رشته‌های فن آوری اطلاعات، ساختمان، برق صنعتی مکانیک خودرو، حسابداری، الکترونیک کاربردی، الکترونیک و نرم افزار رایانه تحصیل می‌کنند.

وی از گرفتن مجوز ایجاد و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی رشته‌های حسابداری و ساختمان در این دانشکده خبر داد و افزود: دانشجویان رشته‌های حسابداری، مکانیک خودرو و ساختمان به ساختمان جدید این دانشکده منتقل شده‌اند.

رییس دانشکده فنی خوارزمی پسران شهرضا خاطرنشان کرد: ساختمان‌های آموزشی دانشکده جدید به مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع آماده بهره‌برداری است.

عطایی اضافه کرد: با تکمیل مراحل ساخت و ساز و توسعه زیرساخت‌های آموزشی، این مرکز به مهمترین مرکز آموزش فنی در جنوب استان تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰ درصد عملیات اجرایی سوله ورزشی خیرساز پیامبر اعظم این دانشکده به اتمام رسیده است، یادآور شد: با اتمام این سالن به مساحت یک هزار و ۴۲۰ متر، یکی از بزرگترین سالن‌های ورزشی شهرستان در این دانشکده تأسیس می‌شود.

رییس دانشکده فنی خوارزمی پسران شهرضا گفت: در سال ۹۵ با اختصاص اعتبار دو میلیارد تومان از ردیف اعتبارات ملی، عملیات ساخت و تکمیل آزمایشگاه این دانشکده در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و در چهار طبقه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

عطایی با بیان اینکه ساختمان سلف سرویس دانشکده فنی پسران این شهرستان به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: مجموعه کارگاهی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع نیز تکمیل و آماده بهره برداری است.

وی از ساخت خوابگاه دانشجویی ساختمان جدید این دانشکده با حمایت یکی از خیران شهرستان خبر داد و افزود: این خوابگاه در چهار بلوک ۸۰ نفره و در دو طبقه در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر ساخته شد.

رییس دانشکده فنی خوارزمی پسران شهرضا با بیان اینکه خیری که ساخت فاز نخست را تقبل کرده است، قول ساخت فاز دوم این پروژه را نیز داده است، اظهار کرد: از آنجا که ۷۰ درصد دانشجویان این دانشکده ساکن دیگر شهرستان‌های استان هستند ساخت این خوابگاه به شدت مورد نیاز است.

عطایی ادامه داد: در صورت عملی شدن این وعده  ۵۰ درصد عملیات اجرایی ساخت چهار بلوک خوابگاهی به اتمام می‌رسد و ۵۰ درصد مابقی با حمایت دولت ساخته می‌شود.

کد خبر 362558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.