قابلیت پرداخت کرایه تاکسی از طریق گوشی تلفن همراه

مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس گفت: با استفاده از نرم افزار"کیو آر کد" قابلیت پرداخت کرایه از طریق گوشی تلفن همراه تا پایان سال در همه تاکسی‌ها ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی علوی‌مقدم با بیان اینکه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی یکی از برنامه‌های ویژه مجموعه تاکسیرانی شهرداری مشهد است که در این راستا تاکنون سه طرح اجرایی شده، اظهار کرد: نصب دستگاه‌های" پُز" بر روی تاکسی‌های مشهد یکی از این طرح‌ها بوده که در راستای اجرای آن تاکنون دو هزار تاکسی مجهز به دستگاه "پُز" شده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح دیگر استفاده از سیستم "کیپاد " است که قابلیت پرداخت کرایه تاکسی با من کارت، کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و گوشی تلفن همراه را دارد، افزود: این طرح به صورت آزمایشی در خط امامت اجرا شده است و در آینده در سایر تاکسی‌ها نیز قابل استفاده خواهد شد.

علوی‌مقدم تصریح کرد: ازهفته گذشته نیز استفاده از نرم افزار "کیو آر کد" که از طریق موبایل قابل استفاده است را در تاکسی‌های شهر مشهد آغاز کرده‌ایم که اکنون این سیستم در بولوار وکیل‌آباد قابل استفاده و در تاکسی‌های دیگر نیز به تدریج قابلیت استفاده برای شهروندان را خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال این سیستم در تمامی تاکسی‌های شهر مشهد نصب و قابل استفاه است تا با الکترونیکی شدن پرداخت کرایه تاکسی‌ها خواسته شهروندان در این راستا پاسخ داده شود.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در میان سازمان‌های تاکسیرانی شهرداری کشور گفت: براساس برنامه‌ریزی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، جشنواره‌ای در کشور برگزار شد که براساس آن شاخص‌های تاکسیرانی، شهرداری‌های کشور در بحث نوسازی ناوگان، هوشمندسازی، میزان جابه‌جایی مسافر و سایر فعالیت مورد ارزیابی قرار گرفته و خوشبختانه با تلاش‌ مجموعه تاکسیرانی و تاکسیرانان، این توفیق نصیب سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد شد تا به‌عنوان تاکسیرانی برتر در کشور انتخاب شود.

کد خبر 362551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.